- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
nechápu co řešíte, já už 15 let tankuju s jakýmkoliv autem u pumpy vždy za 500
Takove testy mam nejradeji!
Clanek na to dokonce odpovida. Spotreba se vyhodnocuje za presne danych podminek a ty vubec neodpovidaji tomu, jak se v realu jezdi. Ja jsem si kdysi zkusil jizdu podobnou temto podminkam a spotreba byla skoro presne podle technicaku. Musim ale uznat, ze bych tak nechtel jezdit porad. Kazdy rad obcas prislapne plyn, musi nekoho predjet v kopci a nebo jen tak ma chut jet o 5 km/h rychleji, nez by musel. A hned jste o litr vyse. A to nemluvim o klime v takovych teplotach, jake byly v nedavnzch dnech.
Jo, je to pitomost, k čemu se to pak vlastně do techničáku píše, když se rovnou ví, že je to "zcela nereálné" číslo?? když se podle toho pak proplácí cesťáky apod.
Nicméně po necelých 10 tis. km s Octavií TDI mám v počítači průměr 5,2, když v techničáku je 5,1 - a to mám ještě většinu (klidně to může být dost přes 80% - nevím přesně) najetu po dálnicích. Takže to tak strašný zas neni :-)
Spotřeba je hlavně o řidiči a jeho stylu jízdy. Třeba náš šéf jezdí s C3 za 18l na sto, neb trojka je max. co zařadí.
Tak to je ale extrém. To můžu s HTP jezdit taky jenom za jedna za dva a budem na tom podobně (a zvenku podle zvuku asi shodně za podivíny).
Řešit u auta nad 500tis. spotřebu? Proboha, nedávno se tu řešilo, kolik stojí tekutina do odstřikovačů a byl tu maník s volvem V70, který řešil, kde se dá sehnat 5litrů pod stovku :-D
Vodu řešil i známej s 1er, protože předtím měl normální auto a pak xylofóny s ostřikem, což se mu zdálo bejt děsně drahý.
Zdá se, že vám demokracie nevyhovuje.
Doporučuji se přestěhovat do Severní Koreje. Tam vám budou říkat jen pravdu.
Ať si diskutující říkají o potřebě znát spotřebu cokoliv .... tak daňový výběrčí to vidí jasně = cesťák se počítá z údajů v techničáku.
A koho by nenazlobilo, když mu stát uzná do nákladů pouze "propagandistickou" spotřebu udanou výrobcem? :-)
No hlavně spotřebu auto ovlivňuje jen částečně, styl jízdy a ujetá vzdálenost ji ovlivní mnohem víc.
o ktery se s vami podelim.....Nekdy hned po revoluci prijela do Californie parta Cechacku...Na vsechno koukali s velkyma ocima a otevrenyma hubama...Muj kamos mel zrovna nove Porsche, krasne, cervene, nablyskane.....Ale jejich prvni otazka byla:"Kolik to zere?"..Vzhledem k tomu, ze tenkrat stal galon benzinu (asi 3, 785 litru) neco kolem dolaru, tak to tady nikoho nezajimalo a dodneska nezajima-krome nejakych socek a vymytych zelenych ekoteroristu.....Jeho odpoved byla:.."neviem, ale ked dam plnu nadrz, dojdem do Las Vegas!!"...Takze mel od nich na chvili pokoj, protoze premysleli, jak daleko je to do Las Vegas a kolik se vejde do nadrze....Takze asi tak o te spotrebe....
aha a proto se dnes v Americe proda tolik japoncu, ti zerou nejvic, že? , nebo je v ty Americe hodne socek a ekoteroristu....
nebo alespoň nějaký, možná budou vědět víc a přestanou psát ptákoviny k testům spotřeby. Takhle nemá cenu se ke zkušenostech ke spotřebě k jednotlivým autům vůbec vyjadřovat, to by byla ztráta času.
Spíš než spotřeba mě zajímá, jak daleko dojedu na jednu nádrž. Tankovat každých 600-800 km je opruz.
Která auta tankují po 1000km a víc?
Renault Mégane 1,4dCi - dojezd 1350 km.