- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Dalsi bezpohlavni auto, zde navic pochybuji i o klientele. Je to pro cloveka, ktery si nemuze dovolit A8 a A6 je mu mala? Nebo snad pro cloveka stydiciho se jezdit s kombikem?
Nemci uz ze strachu o ztratu klientu neumi udelat auto, za kterym by se nekdo otocil(ted nepocitam supersporty). Chapu, ze firemni klienti vyzaduji jistou ordinernost a sed, ale tady je to az prilis vyvedeno do extremu. Navic zad(fotky 13 a 15) je vylozene ohavna.
Kde jsou ty doby uzasnych aut jako Ur-S4, Audi V8 a treba klasickeho Quattra. To byly vozy vyjadrujici ducha doby, byly to vozy stojici na spicce, auta nad kterymi mohl clovek snit.
Posunme se do roku 2020. Po vozech jako A7 a 5GT nikdo ani nevzdychne, kdezto ta stara ohavna popelnice Ur-S4 bude tim nejzhavejsim zbozim na krame.
Celkove palec dolu.
no já mám pocit, že u audi nebyl nikdy hlavním prodejním nástrojem avantgardní design jejich klíčových modelů. Právě konzervativní design a perfektní zpracování je ten důvod, proč se jejich zákazníci vrací. A proč vlastně A7? Asi reakce na úspěchy MB CLS a konkurenci v podobě BMW 5GT, které se mi mimochodem velmi nelíbí....
Desifn audy mi za poslední roky tedy kromě R8 přijde usedlý a nudný. Ale je to jen můj osobní vkus.
Audinka se opet moc povedla. Prekrasne auticko. Asi jsem se zamiloval.
Je příjemné vidět, že se stále ještě dělají auta, která nemají skla světel i na bocích, jak to mají např. pažouty, to je hnus.
Cituji: Výjimkou je slabší naftové provedení, které je nabízeno pouze s pohonem všech kol a bezstupňovou převodovkou Multitronic.
Tam bude asi chybka, protože multitronic se dává pouze do aut s pohonem přední nápravy (což naznačuje i to "pouze").
A k té Audi 100 ... o kterou konkrétně se jedná? Mě napadá jen Audi 100 coupé (http://iedei.wordpress.com/2009/03/02/audi-100-coupe/audi_100_coupe_s_3jpg/) ... akorát tam mi nesedí označení Avant.