Diskuze

„Pan Microsoft“ Bill Gates investuje do vývoje revolučního dvoutaktu

Firma EcoMotors International získala dva významné investory. Tím prvním je Vinod Koshla, indicko-americký investor. Větší pozornost ale budí osoba Billa Gatese, zakladatele Microsoftu a donedávna nejbohatšího muže na planetě. Vyvíjený motor OPC je velmi zajímavý dvoutakt pro laciná auta.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
W

wiki5.5

15. 8. 2010 4:54
wow

trabant turbo

0 0
možnosti
F

FiS95

13. 8. 2010 23:21
O emise s nestarejte. Není důvod.

Pusťte si jeden z těchto filmů. Velice hezky jsou v nich zpracovány důkazy proti globálnímu oteplení. Pokud věříte na GOa považujete je za propagandu co nemá smyls pouštět, tak se zamyslete. Je správné udělat si názor a rozšiřovat jej mezi ostatní, když jste nyvslechli a nezvážili argumenty proti němu? Není lepší seznámit se s argumenty obou stran a pak  je posoudit?

0 0
možnosti
Z

Zapata

14. 8. 2010 20:40
Re: O emise s nestarejte. Není důvod.

Akorát že emise nejsou jenom CO2, ale taky spousta jiných látek, přímo zdraví škodlivých.

0 0
možnosti

u.boat

13. 8. 2010 10:38
Bude to také potřebovat

3x denně restart a jednou do roka demontovat a o5 namontovat do auta?

0 0
možnosti
PB

oracle29

12. 8. 2010 23:17
To už snad radši turbíny

Vyrábějí se i poměrně malé dokonce modelářské. To by bylo už technologicky někde jinde.

0 0
možnosti
EK

Deleter

13. 8. 2010 0:00
Re: To už snad radši turbíny

Jo? A jako kde? Ložiska, kravál, nicmoc účinnost?

0 0
možnosti
T

toono

12. 8. 2010 15:44
chjo..

dalsi multikulti blabol..;-(

0 0
možnosti
LR

radik

12. 8. 2010 21:56
Re: chjo..

multikulti? 8-o uz to nehul prosimte, nedela ti to dobre

0 0
možnosti
O

Oerteplur

12. 8. 2010 10:54
2 takt měl vždy vůči obsahu větší výkon než 4 takt

akorát s těmi emisemi bych byl možná trošku opatrnější ;-)

0 0
možnosti
Z

Zapata

14. 8. 2010 20:41
Re: 2 takt měl vždy vůči obsahu větší výkon než 4 takt

Ale neměl větší účinnost.

0 0
možnosti
RAT

RAT

12. 8. 2010 9:59
1."jenže v jednom válci se namísto jednoho proti sobě .

...  pohybují vlastně dva písty" - Proti komu se tedy pohybuje ten jeden pist, nebo ty dva jsou vedle sebe?

2.  "vysokého litrového výkonu" - To jako vykon se udava v litrech?

3. "ideálním spalovacím prostorem je prostor kulový a tomuto tvaru se může daná konstrukce v prvních fázích spalovacího procesu velmi přiblížit." -To jako valec uz neni valec ale koule? Nebo jsou vyfrezovane jamky a u klasickych pistu ta moznost neni? 8-o

To je zase snuška logickych a gramatickych nesmyslu a blabolu.

PS: Podle obrazku nevypada, ze by se krajni "pisty" mohli pohybovat a jestli, tak minimalne. Tik by se ani rychlost vzniku "potrebného" tlaku nezvysila. Ale to by stejne melo jen vyhodu vysokootackoveho motoru a pro vyssí zivotnost je lepsi nizkootackovy motor.

0 0
možnosti
LR

radik

12. 8. 2010 10:09
Re: 1."jenže v jednom válci se namísto jednoho proti sobě .

1) pohybuje se pist proti pistu (pisty se pohybuji proti sobe)

2) litrovy vykon je vykon na litr

3) pokud se pohybuji pisty proti sobe, tak tvar spalovaciho prostoru se muze snadno priblizit kouli

0 0
možnosti
PT

pettyo

11. 8. 2010 22:25
No vida...

...že to jde i bez řepky.

0 0
možnosti
NN

Naprostá Nula

12. 8. 2010 11:45
Re: No vida...

Sparťan?

0 0
možnosti
CW

Clancy Wiggum

11. 8. 2010 18:37
Protiběžné písty

Chápu správně, že největší inovace spočívá, u protiběžných pístů, v použití pouze jednoho klikového hřídele?

0 0
možnosti
LR

radik

12. 8. 2010 10:17
Re: Protiběžné písty

Jednoho klikoveho hridele? ;-D Klikovka je vzdy jedna na jeden motor

0 0
možnosti
JH

21TrAC

11. 8. 2010 16:08
Ad Sergej

Co se týče tady zmiňovaných Sergejů. Kolujou historky u ajzboňáků - pamětníků, že když Sergej startoval, v nádržích se dal pozorovat vír...

0 0
možnosti
VS

Astaroth

11. 8. 2010 16:24
Re: Ad Sergej

Vzhledem k umisteni nadrzi mezi podvozky, odkud se cerpala nafta vzhuru bych to s klidem zaradil do kategorie mytu.

0 0
možnosti