Diskuze
Auto po velké vodě nestartujte. Mnohdy je lepší se ho zbavit
Děkujeme za pochopení.
objednavkasvacin
se musim smat, zbavit se zaplavovayho auta :)
to je bud neprodejny, nebo jenom podvodem kdy se toto zamlci . opravdu super rady.
mahof
No,to snad ne..??
Hloupější článek jsem dnes jěště opravdu nečetl a to jsem na netu zhruba od pěti hodin...Má tohle být snad návod pro nepoctivé prodejce??Věta ,,A nejlepší bude zbavit se ho" je opravdu úžasná!! Vážený,takovéto auto by se v bazaru nemělo už NIKDY !!! objevit,jelikož už v žádném případě nebude plnit tu původní funkci,co plnit má..To je spolehlivě a hlavně bez PORUCH majiteli sloužit...To,že se voda asi dostane úplně všude a poničí interiér,nepochopí asi jen 65 učitelka na mateřské dovolené.Práci na modernějších autech asi bude jednodušší zadat autoservisu-OPRAVDU ...???? Tak to by mě nenepadlo.Dodnes jsem si myslel,že si 535 D opravím sám ,doma v garáži.Děkuji za upozornění...Na vašem místě,bych uvažoval o změně oboru,protože tohle vám vyloženě nejde. M.Hofmann Trutnov
Hroznej puberťák
Re: No,to snad ne..??
"Zbavit se ho" nemusí nutně znamenat zamaskovat zatopení a strčit do bazaru. Jde to prodat i tak, ať si s tím dělá kdo chce co chce. Já třeba zatopené auto (modelu, který mě zajímá) klidně vykoupím - na díly. Ovšem prodávající asi bude poněkud zklamaný z výkupní ceny...
lks0079
páni teoretici
Tady se to zase hemží teoretikama, to je hrůza....
Znal jsem jednoho, kterýmu se poštěstilo hupsnout Felicií do rybníka, byla zatopená až po zrcátka. A jelikož se s tim moc nebabral, tak akorát vyměnil baterku a filtry, auto strčil na 14 dní do garáže kde pustil na plný kule přímotop. Pak normálně nastartoval a jezdil tim autem ještě 3 roky než ho prodal ....
Takže všechno jde, jen je to o tom si to vyzkoušet, než začnu psát sáhodlouhý teoretický články, co všechno nejde....
habr
Re: páni teoretici
Je rozdíl mezi rybniční vodou a náplavou při povodni. Ale to nepochopíš, když jsii ze sebe vyplodil takový příspěvek.
almoqbil
No jasně
je nejlepší se ho zbavit...někdo si ho koupí, aniž by měl tušení, co má za sebou. Ale co, však ať si popovodňové radosti užije taky nějakej jinej chudák, že jo
JeFFik
Re: No jasně
No to víš, aby ti básníci, co tady básní o tom, jak je výhodný kupovat starý šroty, věděli do čeho jdou.
A podotýkám že v Německu záplavy bývají taky.
alčawirth
SUPER
To zas bude v Áčkách nabídka zánovních vozidel z garancí původu a kvality
lůvejroznec
Re: SUPER
Takových jsou plné všechny bazary. Pokud kupující není opravdu odborník, snadno koupí "problém". Zlaté nové.
A22
"Nejlepší je se auta zbavit, s tím ovšem bude potíž.
Na vyplavená auta si autobazary a zájemci o ojetiny dávají po záplavách pořádný pozor." Tak se mi zdá, že autor článku vybízí čtenáře k podvodu. Co je to za exota
lůvejroznec
Re: "Nejlepší je se auta zbavit, s tím ovšem bude potíž.
Čech
Deleter
Mno,
nejsem si tak stoprocentně jistej, jestli se voda dostane komplikovaným sacím potrubím až do válců (rozhodně však ne do všech). Nevím, jak by se dostala do baterky, do chladicího okruhu a do ostřikovací flašky. V článku není zmíněna brzdová soustava, ale tam se voda taky nedostane.
Co je fakt, že se voda dostane všudemožně do dutin a hlavně do elektroniky a ta na to holt dělaná není.
A prodávat plaváčka bez upozornění je podvod.
chekov
Re: Mno,
v nejhorším případě se voda dostane do dvou válců. V nejlepším do žádného, ale bude jí plné sání, takže pokud se někdo pokusí nastartovat, tak si propláchne motor.
Sice se voda nedostane do brzdového okruhu, ale může se dostat s vodou bordel mezi destičky a kotouče, ložiska, náboje, klouby na nápravě, řízení... Rozvodovému řemenu taky několikadenní byhenní koupel neprospěje...
tmf
tak si představuji
chodím už třetí den kolem hromad bahna, vyhazuji nábytek, odklízím naplavený bordel, nevyspaný, nejde elektřina a já se zbalím a pádluji do nejbližší internetové kavárny, sednu a pročtu si informace jak se postarat o auto které mi ta pitomá voda také zatopila a kapr mi tam plave pod palubkou
peetan
Re: tak si představuji
přesně tak, souhlasím, když mi plaval celý barák, na auto nebyl čas a hlavně v souvislosti s ostatními škodami peníze (že by vám pojišťovna dala nějakou zálohu jsem vyzkoušel na vlastní kůží - NE !) A navíc pojiš´tovna byla trochu liknavá, co se s autem bude vlastně dělat - zda opravovat či nikoli. Takže když servis udělal rozpočet, pojišťovna to shledala jako totálku a auto mezitím zaplavené hnilo 14 dní bez jediného úkonu v servisu. Já jen stačil druhý den po povodni vyndat poměrně drahé audio, když jsem viděl, jaké škody na něm bahnitá voda spolu s elektrolýzou provedla a jak odpadávaly jednotlivé součástky z plošného spoje, nedělal jsem si iluze o ostatním. PS : a do baterie sice nenateče, ale zkratem byla také zničená
Hanez
Utopenec
Utopene auto opravit jde, jen to chce 2-3 mesice casu a velkou garaz. S kamaradem jsme tak v roce 2000 dali dohromady zanovni Octavii, ktery jeji puvodni majitel odepsal, nebot mela vody po zpetna zrcatka. Muselo se vsechno rozdelat, vystrikat wapkou, osetrit dily olejem, vsechny kontakty vhodnou chemii apod. Vymenil se v podstate jen akumulátor a sedacky. Prace tedy opravdu hodne, nicmene auto jezdi i dnes a krome mirne koroze dveri od kufru je celkem OK.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Šárka Hamrusová: Díky laktační poradkyni jsem si přestala myslet, že je chyba ve mně
Šárka chtěla kojit. Chvíli to ale vypadalo, že se jí to nepodaří. Díky správně zvolené laktační poradkyni nakonec dosáhla úspěchu. Poslechněte si...