- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Babeta jednokvalt je taky neroztrhání.Děda na ní 20 let jezdil na ryby,14 let na ní jezdím na ryby a houby já.Za celou dobu pouze jednou oprava spojky,jinak jen provozní údržba-svíčka,filtr na pal.kohoutku,jo a taky jednou nové pneu.Jinak startuje na 1.šlápnutí a spotřeba mizivá
v očích smrt a na tachometru 40 km/h .... pardon, jednokvaltové babety neměly ani tachometr.
tak sem dam link, ale v Britanii prodavaji neco podobneho, jen to ma 600ccm diesel (spotreba 2,3l) a daleko vetsi kola......cenu netusim, ale bylo to na ebay skoro nova a cena cca.1000 liber ...jo a jeste to melo kouli na vozik ;-)
příliš drahý. Stroj s ocelovým rámem, bez odpružení, s jednou brzdou za skoro 50 tis. + DPH to je příliš. Nedávám tomu moc velkou šanci na úspěch. Měl by se dostat na cenu zahradní sekačky - max. 12 tis. + DPH. Pak by šance byla.
Drahý, mě se nezdá drahý v porovnání s podobnými stavebními stroji se stejným motorem, třeba elektrocentrálou nebo čerpadlem je cena odpovídající.. Podle popisu je ze samých kvalitních dílů - žádná šméčková čína...
Myslím že než někdo vyleze na trh s takovou záležitostí, tak to asi prvně promyslí a propočítá....Uvidíme jakou to má šanci to asi ukáže čas...
a je to bomba frajeřinka
Pokud vím, tak velice podobnou konstrukci má motocykl Rokon, jen s tím rozdílem, že asi není tak technicky vyspěklý , má menší výkon ale zase pohon obou kol, což může být v terénu jakým je staveniště a tak podobně taky docela výhoda.
Do terenu bez odpruzeni? tomu nejak neverim, dyt na tom musi byt clovek po chvilce naklepanej jak rizek.
Dobrej úlet, to bych si celkem rád zkusil
Myslím že třeba takoví polesní, kteří hlídají těžbu v lesích v kopcovitém terénu to určitě ocení. stejně tak porybní, atd...
Nicméně alespoň nějaké odpružení předního kola bych doporučoval. V dobách, kdy na MTB začínalo odpružení existoval paralelogramový odpružený představec - to by myslím nebylo špatné řešení. Na jízdních vlastnostech to nic nemění, ale ruce, ramena a záda (hlavně v oblasti krku) by byly podstatně méně namáhané
ta těhle kolech to bude pružit i bez pérování,stačí to trochu podhustit.
..bez blatníků to v rozbahněném terénu na stavbě musí být zážitek.. přijet jako koule bláta..
držím panu Kaštanovi palce. Aby se to ujalo, a když se to ujme aby nevylámal zuby na Číňanech co to okopírují i s chlupama a následně prodávají za poloviční cenu (jak se už pár našim konstruktérům "poštěstilo").
Mě by zajímalo jestli to má homologaci a lze s tím jezdit legálně i po silnici. A jakou to má maximální rychlost ( než to začne být nepříjemné jak píšou).
Tak v tom bych byl dost skeptický. Chybí tomu řada prvků pro silniční provoz zcela nezbytných. Dokážu si ale představit, že umějí upravit i takovou variantu.