Diskuze

Průmyslový skútr z Česka: pohodlný pracovní lenochod Rahier AUX

Jednostopá dvoukolka poháněná motorem nemusí být jen vozidlem pro zábavu a volný čas, ale lze ji využít i jako nenahraditelného pomocníka v práci. Nové Rahiery AUX z dílen Ivo Kaštana jsou motorky pro práci v těch nejtěžších podmínkách.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MS

1000mb

17. 8. 2010 16:59
stará

Babeta jednokvalt je taky neroztrhání.Děda na ní 20 let jezdil na ryby,14 let na ní jezdím na ryby a houby já.Za celou dobu pouze jednou oprava spojky,jinak jen provozní údržba-svíčka,filtr na pal.kohoutku,jo a taky jednou nové pneu.Jinak startuje na 1.šlápnutí a spotřeba miziváR^

0 0
možnosti
GMV

Glock Mark VIII.

5. 10. 2010 13:19
Re: stará

v očích smrt a na tachometru 40 km/h .... pardon, jednokvaltové babety neměly ani tachometr. ;-D

0 0
možnosti
PJ

petr_leicester

16. 8. 2010 22:11
kdyby se me chtelo hledat

tak sem dam link, ale v Britanii prodavaji neco podobneho, jen to ma 600ccm diesel (spotreba 2,3l) a daleko vetsi kola......cenu netusim, ale bylo to na ebay skoro nova a cena cca.1000 liber ...jo a jeste to melo kouli na vozik ;-)

0 0
možnosti
PN

GandalfXP

16. 8. 2010 16:57
drahý

příliš drahý. Stroj s ocelovým rámem, bez odpružení, s jednou brzdou za skoro 50 tis. + DPH to je příliš. Nedávám tomu moc velkou šanci na úspěch. Měl by se dostat na cenu zahradní sekačky - max. 12 tis. + DPH. Pak by šance byla.

0 0
možnosti
X

xxlumpik

16. 8. 2010 18:18
Re: drahý

Drahý, mě se nezdá drahý v porovnání s podobnými stavebními stroji se stejným motorem, třeba elektrocentrálou nebo čerpadlem je cena odpovídající.. Podle popisu je ze samých kvalitních dílů - žádná šméčková čína...

Myslím že než někdo vyleze na trh s takovou záležitostí, tak to asi prvně promyslí a propočítá....Uvidíme jakou to má šanci to asi ukáže čas...R^R^R^

0 0
možnosti
CNP

Cihla na plynu

16. 8. 2010 16:33
Ještě tomu dát dieselovej motor

a je to bomba frajeřinkaR^

0 0
možnosti
MK

m-karr

16. 8. 2010 14:52
Nic nového pod sluncem

Pokud vím, tak velice podobnou konstrukci má motocykl Rokon, jen s tím rozdílem, že asi není tak technicky vyspěklý , má menší výkon ale zase pohon obou kol, což může být v terénu jakým je staveniště a tak podobně taky docela výhoda.

0 0
možnosti
C

CaptainTrips

16. 8. 2010 13:48
Odpruzeni?

Do terenu bez odpruzeni? tomu nejak neverim, dyt na tom musi byt clovek po chvilce naklepanej jak rizek.

0 0
možnosti
VP

Vapch

16. 8. 2010 13:08
WOW

Dobrej úlet, to bych si celkem rád zkusil 8-o

Myslím že třeba takoví polesní, kteří hlídají těžbu v lesích v kopcovitém terénu to určitě ocení. stejně tak porybní, atd... R^

Nicméně alespoň nějaké odpružení předního kola bych doporučoval. V dobách, kdy na MTB začínalo odpružení existoval paralelogramový odpružený představec - to by myslím nebylo špatné řešení. Na jízdních vlastnostech to nic nemění, ale ruce, ramena a záda (hlavně v oblasti krku) by byly podstatně méně namáhané ;-)

0 0
možnosti
MS

1000mb

17. 8. 2010 17:00
Re: WOW

ta těhle kolech to bude pružit i bez pérování,stačí to trochu podhustit.:-)

0 0
možnosti
GOE

Ghost of Ebo

16. 8. 2010 12:41
apropos

..bez blatníků to v rozbahněném terénu na stavbě musí být zážitek..  přijet jako koule bláta.. :-)

0 0
možnosti
VP

Vapch

16. 8. 2010 13:03
Re: apropos

Podívej se pořádně, něco jako blatníky tam je...

0 0
možnosti
P

pteryx

16. 8. 2010 11:48
šikovný strojek,

držím panu Kaštanovi palce. Aby se to ujalo, a když se to ujme aby nevylámal zuby na Číňanech co to okopírují i s chlupama a následně prodávají za poloviční cenu (jak se už pár našim konstruktérům "poštěstilo").

0 0
možnosti
SK

Stanley_CZ

16. 8. 2010 6:36
dva dotazy

Mě by zajímalo jestli to má homologaci a lze s tím jezdit legálně i po silnici. A jakou to má maximální rychlost ( než to začne být nepříjemné jak píšou).

0 0
možnosti
JZ

adviser

16. 8. 2010 7:28
Re: dva dotazy

Tak v tom bych byl dost skeptický. Chybí tomu řada prvků pro silniční provoz zcela nezbytných. Dokážu si ale představit, že umějí upravit i takovou variantu.

0 0
možnosti