- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Rozhodne nejhezci skodovka v jeji historii..110 R je o proti tomu slaby kafe
" Nejraději má modely ze šedesátých a sedmdesátých let, pamětníci si jistě vzpomenou třeba na spartaka nebo populára. "
???
Hučel přes jedno městečko asi šedesátkou, šedé vlasy mu vlály, od té červené nablýskané karoserie se sluníčko odráželo až oči přecházely...
Je ale pravda, že v zatáčce trochu plaval. Nebo to by tím zrcadlením vzduchu, když bylo takové horko?
Pán to má opravdu moc pěkné! Všechna čest! Akorát osobně bych dal ještě diagonální pneumatiky, ty co tam má se k takovému krásnému autu nehodí!
něco mi nesedí......před třiceti lety koupil, sedm let dával dohromady, krom zimy denně jezdí a najeto má 55tisíc......to mně hlava nebere, já najezdím sice včetně zimy kolem 40 tisíc ročně a nemyslím si že je to nějak mnoho....
Jinak nádherné auto, myslím že kočky by na to letěli dneska ještě víc než před padesáti lety
to mi taky nesedi. Asi jak rikal, ze jezdi denne - na nakupy apod. tak ma samosku asi tak 50m vzdalenou ne? to by pak sedelo.
přitom 90% zdejších diskutujících si neumí vyměnit v autě žárovku nebo dolít kapaliny.lidi sgtrašně ztrotlovatěli. co umí ten pán si většina místních rejpálků ani nedokáže představit co to je...
Dokážu, měl jsem stodvacítku Mít kladivo, šroubovák, kleště a kus drátu stačilo na téměř všechny opravy. Navíc v každé vesnici se dal sehnat člověk který se v autech "hrabal". Dneska si v autě opravdu nevymněním ani tu žárovku, o oleji nemluvím. Doleju tak ostřikovače
Kdyby s tím dělal denně Brno - Praha a zpět, apod., což se dnes běžně jezdí, tak z toho má za rok šrot, ač je to poctivá kovářská práce.
a co vas k tomuto nazoru jako vede? O starych masinkach nemam zadne pochyby, to dnesni plastaky se s nima nemuzou rovnat,sam mam doma jeste zetor 25 (sice to neni na jezdeni po dalnici),ale tech fur dreva a ost. co uz se odvozil...a drzi a drzi..paradni stroj
"Vyžadovaly sice pečlivější údržbu, ale svým majitelům dělaly vynikající službu."
No, když se tak podívám do starých čísel Světa motorů, nemám pocit, že by se na těch autech dělala jen "pečlivější údržba", ale že řidič musel být hodně zdatným mechanikem, aby to udržel v chodu. Myslím, že ti co dneska vychvalují staré vozy by se asi hodně divili, co všechno bylo potřeba řešit.
Každopádně, uznávám, že po dnešních autech po padesáti letech neštěkne pes - důvodem je to, že prostě ty felicie a oktávie se vyráběly ze strojních součástek, které vám dneska udělá každý jouda, co má doma soustruh a frézu - zatímco na dnešní auto budete za 50 let těžko shánět lisovací formy na platové výlisky. Elektronika nebude problém, plošňák a součásky se snad dají sehant vždycky........
Tak to bych neřekl, že po některých dnešních autech neštěkne pes. O nějakým způsobem výjimečná stará auta bude pořád zájem. A když máš dokumentaci, dokážeš nově vyrobit třeba i tu přístrojovku. Jak myslíš, že se teď staví prototypy v automobilkách, když ještě neexistuje sériové nářadí? Nemluvě o tom, že za 50 let budem technologicky zase jinde...
Jizda asi na dnesni pomery nebude kdovijaka, ale je to krasny auto. Videl jsem pred par dny jednu zaparkovanou u pisniku. To vypadalo tak paradne u ty vody, proste slunicko, voda, kabriolet... :-)