- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
myslim, že v roce 2000 by prodej žigulíků nezachránilo ani přejmenování na Mustang nebo Carrera
To byly kvalitní šicí stroje ze Soběslavi!! Maminta ho měla. Já jsem coby děcko rád na to šlapadlo šlapal.
koupil.i klido i toho co byl za 63 ten starej typ.Na cajdání do práce a pojíždky a jako pracovní auto ideál,člověk se o to nemusí bát,je to stavěný na hnusný cesty a krmil bych to biolihem. nemám potřebu si z auta dělat nástavec na přirození jak většiná zdejší pindálků která sní nad fotkou z annonce s volítaným tédéíčkem f metle na hýnách co táhne vocpoda jaxvině.
Jaký bude tenhle nový typ, to je těžké předpovídat. Ale toho za těch 63 000 bych vám rozhodně nedoporučoval. Lidé tu v diskusích často mluví o žigulících jako o nezničitelných autech. Ale žigulík vyrobený v 70. letech byl něco jiného nežli žigulík o 10 let mladší. Můj švagr si koncem 70. let koupil Ladu 2105. Byl s ní spokojený, a proto si těsně před revolucí koupil zase Ladu, tentokráte 2107. A nelžu vám, když řeknu, že mu po 3 letech uhnil pravý přední blatník. Chci tím říct, že kvalita těch aut šla rychle dolů.
jj, vstupem na americky trh se potykali s podobnou vyslovnosti jmena DATSUN a DEATH SOON - to se nedivim, ze to zmenili na NISSAN :D
s modernizovanym cumakem. Neverim, ze Rusove jsou schopni vyrobit auto levneji nez Rumuni, ale mozna s lepsi kvalitou (prece jenom rozlisuji srouby a hrebiky...). Pokud vim, ma Renault ve vsem prsty, nejenom financni podil na VAZu, ale take za navstevou Sarkozyho a za angazovanim ruskeho pilota do tymu F!. Jinak Dacia Logan a Sandero jsou velmi uspesne typy treba v SRN....
bude to low end renault. Pro ty. kteri chteji nove auto a po skonceni zaruky prodat......na prepravu z mista a do mista b naprosto dostatecne.... pro nejakeho drobneho remeslnika(podobne jako Dacia Logan Combi) absolutni zazrak