Diskuze
A-Entry: nová levná škodovka v představách designéra
Děkujeme za pochopení.
xfilesbrno
pokud chce škoda levné auto
pak by mělo být v cenové relaci 170-250. tisíc max. u benzínových verzí..
KarelV
Škodovku jste jim prodali...
Němci teď budou prudit, prudit a prudit...
nepetr
Jelikož
má mít nová Škodovka cca 80% dílů ze "staré" Octavie tak téhle studiji se ,můžu jen vysmát.
mirekrt
Winterkorn přece není blázen, aby zaškrtil zisky
Nevěřím, že by po obrovské investici do Tour de France, kde se proháněly po francouzských cestách Superby a Octávie, kde desítky milionů lidí z celé Evropy viděly auta z Boleslavi, by byl Winetrkorn tak hloupý a zařízl by Škodovku na úroveň Dacie.
Škodovka nikdy nevezme zákazníky značkám VW a AUDI, kdo z bývalých zákazníků těchto značek si koupí v západní Evropě Škodovku, stejně by nekoupil tyto značky, ale šel by k francouzům nebo korejcům, protože šetří peníze.
Škodovka v poslední době úspěšně bere zákazníky Peugeotu, Citroenu, Opelu i japonským značkám, a to nejen v Evropě, ale i v Rusku, Číně a Indiii.
Tenhle obrovský kšeft chce Winterkorn zrušit ?????
Byl by blázen a měl by zmizet z funkce.......
Katherine19
Nedávno
jsem brouzdala po netu, jelikož také kreslím různé návrhy jak aut, tak domů atd.. Tak jsem narazila na blog nejaké slečny, rádoby "tunerky", která si kreslí hlavně pro radost modely aut... '
co je na tom všem ale zarážející, že slečna tam má z 90procent stejný model, který nazvala "žeby nový ford focus?"
Jan9002
Takže to shrnu.
Podle některých diskutérů by škodovka měla dělat auta veliká ja 7 Bavorák, v lepší kvalitě než bavor, co žerou max 3 litry na 100 a s cenou kolem 100-150 tisíc korun. Pak by jí, možná, vzali na milost a nenadávali by na ty blby, co si tu škodofku koupili.
derjunge
Nevím...
Prosímvás, je to nějaká skica designéra, který si jen zkoumá názory lidí... Stejně tak články typu že VW ustřihne Škodovce křídla, když jí patří a vydělává jí peníze. Jen idiot si může myslet, že když zruším jeden model, že všichni zákazníci si koupí model jiný. Možná tak 5 ze 100, ostatní utečou ke konkurence. Tak je nesmysl modelovou řadu ukončit. Škoda prostě vyrábí co chtějí zákazníci. Není blbá! Není to tak dávno co byl někde článek o tom, aby si výrobci zachovali formy z Octavie II před faceliftem (např. světla), že je použijí na nástupce Tour. Tohle je úplně jiný model... Takže kdoví co bude, nechte se překvapit... Kdysi byl i článek, že Octavia první generace nebude mít ani nástupce, že to Němci taky zaříznou... A přišla nová Octavia i Superb... Takže uvidíme. Já to vidím dobře
derjunge
Re: Nevím...
Navíc nikde nepíšou že by to byl designér škody, navíc o připravovaných modelech je dávno rozhodnuto... A nové generace budou řešit lidi, který si s sebou přinesl nový šéf. Si taky namaluju obrázek a dám ho sem a má to asi tu samou vypovídající hodnotu
ujko.straka
Idiocie?
Imbecilita, idiotismus nebo debilita? Do které skupiny asi patří vedení škodovky? Nebo hromada smradlavého hnědého hrající si na manažery? Buď potřebují gumovou palicí do hlavy nebo jednomu po druhém šlápnout kanadou do úsměvu. Proboha lidi nepotřebují další variace zmenšené oktávky nebo renaultu fluance. Obyčejný člověk potřebuje auto do kterýho nacpe celou famílii na 14 dní k moři a ještě zbyde místo, do kterýho narve dvoumetrovej mražák a v poho zavře pátý dveře, ve kterým převeze nesloženou cirkulárku, paletu cihel,kajak, půltuny cementu nebo třeba třímetrový stožár. Aut pro trpaslíky a pro honiče ega se vyrábí kupa. Proč neudělají konečně poařádný auto - skutečnýho kombíka jako byl první passat, Volvo 850, opel omega a pod. Proč? Proč Proč?
kokrspanel
Re: Idiocie?
Pro tebe mě napadají hned dva modely: buď Superb Combi nebo, v případě, že by sis stěžoval na cenu, tak Ford Transit.
whitemagic
260000,-??????
říkaly levné auto, a levné znamená levné takže tak do 150.tak si to strčte za klobouk za těch 260.
1element
Tohle je práce ze ZŠ
To auto vypadá, jako by ho nakreslil zručný student ZŠ , připadá mi, jako kdyby se mělo rozlomit vejpůl
starej Brůna
Re: Tohle je práce ze ZŠ
Souhlas.ten obrázek je katastrofa. Jinak se jménem...hmmm...co takhle pandur pro takový odpad?
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...