- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A ty sedadla by potřebovala vyměnit každá. Neseděl jsem na horších sedadlech, než má fabie. A to jsem měl i trabanta.
Jedna taková kolem mě začla rajcovat mimo obec. Jel jsem v SUB s motorem 3.0i a řidič evidentně nechápal, co se děje. Ty škodovkáři jsou skálopevně přesvědčený, že v celým vesmíru NEEXISTUJE nic silnějšího, než 1.4 turbo-kompresor-a-já-nevim-co-všechno a 1.9 TDI s červenými písmenky. Uvedené dva motory jsou prostě totální rakety a neexistuje nic, co by je v jakémkoliv ohledu kvalitativně převyšovalo. Snad jen jejich obdoby se znakem RS na zadku, to pak jo.
hmmm, tak jsi se pochlubil....v podstatě jsi nám mezi řádky chtěl říci, že v celým vesmíru NEEXISTUJE nic silnějšího než SUB 3.0i a že je to totální raketa....
Něco tak hnusnýho jsem už dlouho neviděl...
ale viděl, jen si vzpomeň, dnes ráno v koupelně, když ses kouknul do zrcadla....
se prostě vytunit nedá.
Dnes jsem na křižovatce z boku myslel že konečně vidím vytuněnou Fabii. Ale jen na první pohled na druhý jsem poznal BMW.
takže to s tou Fabii nebude tak hrozný, když si ji někdo plete s BMW
Tady mě pan 0xf pobavil celkem. Kdyby jste se projel alespoň Cliem,které váží 1100kg s 2.0 o výkonu 170 kobyl,tak by jste nemohl napsat,že potřebujete 130kw na 500kg nebo nejste soudný
no cliem rs jsem nejel ale mel jsem rapida takze tam byla prevrtana 1,3 s vykonem 140 koni na zhruba 750kg a ted vlastnim auto s vykonem 257 koni na 1620kg ale je fakt ze je to limuzina ve full vybave... ale spise mi slo o ten skodovacky koncept udelat trosinku jedovatejsi motor odlehcit to o elektroniku a vnitrek a moznost dokupovani kitu... jinak ja asi pujdu do integrale jakozto mansiho zabavnejsiho vozu
Nic proti tuningu a různým paketům, jsem sám jejich příznivce, ale ta Fabia žlutošedá je opravdu hrůza !