- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jenom nevím, kde vzali ty setiny procenta v hodnocení.
A z podobného soudku http://www.youtube.com/watch?v=brCYMtWTeRU
A z možná nikoliv uzavřené historie http://www.youtube.com/watch?v=4v9kSwr4AUI
ale yeti si stejně koupím :-) i bez reklamy. 5 hvězdiček i oficiálně. Moderní auta ochrání řidiče i osádku, ti ze starých aut mají smůlu. Lepší nová fabie než stará velká plečka svařená ze tří aut a bez airbagů
To je pravda. Taky je pravda, že velká stará plečka svařená jen původně ve fabrice a s airbagama je daleko lepší, než nová fóbija a za stejný prachy.
Stačí zajít na jakoukoliv diskusi a zaručené 100% informace mají během chvilky a zadarmo.
"Yeti se bez řidiče rozjel a plnou silou narazil v devadesátce do superbu." - Tak narazil plnou silou nebo narazil v 90 km/h, tedy jen v malém procentu plné síly (maximální rychlosti)?
Řekl bych plnou silou v devadesátce. To znamená, že narazil celou silou, kterou měl při té devadesátce a nebrzdil. Stačí jenom neslovíčkařit.
I když je pravda, že novináři dokáží mít super výplody.
Je zásadní rozdíl, jestli se bourá do stojícího auta zabržděného nebo odbržděného, třeba stojíte-li na semaforu na červenou a řítí se na Vás zezadu auto - co uděláte? Pokud se nepletu, na videu se stojícímu autu po nárazu točej kola. Ještě taková maličkost... specialita nových škodovek je nárazník výše než u ostatních aut. Prostě šádule má za úkol ochránit svou posádku tím, že protivníka nacpe pod sebe. Přijde mi to drzé a sobecké a proto nemám škodovky rád, obvzláště červený vytuněný oktávky s pražskou značkou....
Nevím, kde berete, že škodovky mají nárazník výše, než ostatní auta. To je snad podle kategorií, ne? Jasně, že takový terénní pickup bude mít nárazník výše než supermini. Když vezmeme třeba toho superba, nepřijde mi, že by měl nárazník výše než třeba mondeo.
Viz: http://www.auto.cz/test-skoda-superb-combi-tdi-ford-mondeo-tdci-2205/foto?uid=4b668e5ab55e9
Hlupák bude bourat vždyt, ať je vůz sebelepší. Bohužel dneska je v módě ohrožování druhých bezohledností a arogancí. Ani nepočítám, kolik už jsem viděl vztyčených prostředníčků, a to jsem vždy přecházel po přechodě a na zelenou. Poslední dobou v těch plechovkách dřepějí samí ubožáci.
Jen malá otázka. Co udělá s normálním živým člověkem přetížení 35G?
Pokud zanedbame prenos sily na vozovku, tak je uplne jedno, jestli jede jedno auto 90 a druhe stoji, nebo jestli jedou obe proti sobe 45km/h. Z prvniho prikladu ziskame druhy tim, ze to budeme zkoumat ze vztazne soustavy, ktera se pohybuje rychlosti 45km/h proti stojicimu vozidlu.
No ale to právě zanedbat nemůžeš. V tvém hypotetickém příkladě srážky auta v 90 km za hodinu do stojícího by se obě auta po srážce do nekonečna pohybovala rychlosti 45km za hodinu. Jenomže ve skutečnosti po srážce stojí, tudiž ještě tuto energii musí nějak ztratit. A při tom ztrácení nemusí, ale také může dojít k dalším deformacím obou aut.
je 0,5*m1*v1^2 + 0,5*m2*v2^2. V lidské řeči to znamená, energie jednoho vozidla roste s druhou mocninou jeho rychlosti. Při stejných hodnotách obou proměnných je součet druhých mocnin 0,5^2+0,5^2=0,5, zatímco 1^2+0^2=1. Takže při devadesátce jednoho vozidla a stojícím druhém autě byla celková kinetická energie dvojnásobná, než kdyby jela obě auta 45 km/h. Více na http://cs.wikipedia.org/wiki/Pru%C5%BEn%C3%A1_sr%C3%A1%C5%BEka
Jestli voni Vaněk nejsou ňákej přechytřelej. Budem to muset probrat na stranickej schůzi, aby se na nás vobyčejný lidi s těma svejma chytrostma nevytahovali.