- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
skončí vždycky u škodovek. Prostě škodovka dělá nějaká auta, která prodává za nějakou cenu. Pokud se jí daří je za tu cenu prodat, tak nevidím žáden problém. To samo s Kiou. Mám s Kiou naježděno 2000 km na dovolené. Nebylo to špatné auto, ale mi se líbila více jiná značka tak jsem si koupil tu jinou. Byla sice dražší, ale proč bych jezdil kvůli 50000 s autem, které se mi nelíbí, to nevím.
Ano, a o tom to je. Moc nechápu averzi majitelů jedné značky k druhé.
Tak to řadím k nejhnusnějším počinům letošního roku. Ale bude to mít dobrou cenu, tak si to pár lidí koupí. I když to už Dacia vypadá lépe a kvalitativně jsou na tom podobně.
Bohužel jsem s Hyundaiem IX30 musel jezdit v Řecku a je to děs běs. Ale věřím, že na popojíždění ve městě to může být OK.
A kouknul jsem na ceník a myslím, že kdo chce šetřit tak se dají koupit i levnější a lepší auta.
Neřeknu nějaký ten Spark, Picanto a pod... Ale proč se někdo zesměšňuje (ač on sám si zřejmě myslí, že machruje) v korejském SUV, je mi teda záhadou.
zesměšňovat se může pouze v očích hlupáků jako jsi ty .
to nejsou auta. Jediným argumentem pro koupi (což potvrzují dokonce i majitelé zde v diskusi) je cena. Pokud chce někdo levné nové auto, je to dobrá volba. Ale existují i lidé, kteří mají i jiná měřítka...
Tak ať máš při výběru dvacet let staré ojetiny šťastnou ruku
Česká?? to už rovnou můžeme říkat že Škoda je Čínská, když tam má továrnu
Hyundai má bohužel-bohudík velmi dobrou výbavu za rozumnou cenu a kvalitou nijak nepokulhává za výrobky VW. Tak to prostě je. Nejlépe ať se každý přesvědčí sám. Je to dáno i tím, že vybírají to nej ze všech možných značek a to implementují do svých aut. Výrobci v EU by s tím měli něco udělat. VW proto chystá výrobu komponentů v Číně. Ta výrobu už tam funguje nyní, ale zatím je to ošetřeno ať na výrobku nefiguruje Made in China! Ale nevím zda je toto zrovna správná cesta...
Proč slova jako bohužel nebo bohudík? Ať si přece každý koupí co chce. Tyhle starosti nechte majitelům hyundaie....nicméně ne všichni chtějí jezdit škodou nebo Hyundaiem...
Chtěl jsem si koupit auto ve střední nižší třídě. Pošilhával jsem po Šodě Octavia. Když jsem si porovnal ceny, které jsou vesměs tady doma vyšší než v zahraničí a dále výbavu s cenami a úrovní výbavy srovnatelných vozidel prodávaných v Česku ve stejné třídě, tak jsem zjistil, že Škodovka prodává oproti svým konkurentům auta se stejnou výbavou o cca 100.000,--Kčs i více dráž !!! ( Např. Renault, Hyundai, KIA ...) Takže jsem si nakonec včera koupil Kia cee-d v plné výbavě, včetně 4 zimních gum, autorádiem s CD a MP3, klimatizací, parkovacím asistentem atp. za 269.000,--Kč ! Škoda si tu svou cenovou politiku může vetknout za klobouk !!! Nechápu, že Škodovky tady ještě někdo kupuje
Značka Hyundai se umístila na 1. místě ve velkém reportu kvality německého magazínu AUTO BILD. Značka Hyundai v roce 2010 předběhla tradiční vítěze předchozích let - japonské značky Toyota a Mazda. Pro lidi z automobilové branže to není žádné překvapení.
Milí diskutující, ubohost faktu, že chodíte pěšky nebo jste se zmohli jen na nějkou betaverzi auta, v podobě Hyundai nebo Kia, protože na víc Vaše úspory nestačí, Vám nedává sebemenší právo hanět Škodovku - jakoukoliv. Až se skutečně jednou svezete a budete jí vlastnit, tak to pochopíte. Ovšem tím nemyslím nějakou ojetinu za padesát tisíc z AAAček, která najela v cizině 500.000 km a stočili Vám počítadlo na 140.000. Až se nějaká Hyundai nebo Kia dožije takových kilometrů, dejte světu vědět. Ale nepřetáčejte kvůli tomu její kilometry ze 120.000 na 350.000...
bože ty si ale ..., pardon "odborník. Vůbec neodsuzuju vozy škoda, měl jsem 2 a v pohodě, také jsem měl fiata 2x, i renault byl v rodině, 2x seat, dokonce i korejec atd.. A výsledek kromě jednoho Seatu (několik problémů rychle za sebou) vše bez problémů pouze normální závady, nějaké ložisko, tyčky řízení. Jinak nic!!! Takže nad obdobným výšplechtem odborníka se normální uživatel auta může usmát a autora politovat
Moje první auto byl Fiat 600D (18 let starý) a jezdili jsme v něm 2 dospělí + 2 děti (jedno dokonce v autosedačce. Kufr nebyl - obsazen náhradní díly + nářadí a stačil, zbyl pouze prostor na 2 tašky za zadním sedadlem. Dovezl všude a vše co jsme potřebovali, pak 2x Škoda (120,136GL) atd. Dokonce s Fordem Fiesta jsme byli na dovolené (4 týdny pod stanem až na Gibraltaru) a také se vše vešlo. Pak to bylo třeba i MB Vito atd. Základní poznatek je že rodina zaplní jakékoliv auto. Snad jen to Vito se nepodařilo kompletně zaplnit. Takže tak asi.
Ono ani tak moc nejde o to, že se "všechno vejde", ale o to, s jakým úsilím, s jakým pohodlím pro posádku a co znamená to "všechno".
Za rodinná auta lze dneska docela běžně považovat auta typu Ford S-Max.