- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A jak na figurinach zkoumali pripadna vnitrni zraneni? Chci rict, pri narazu v takove rychlosti se diky airbagum trebas kosti nepolamou, ale utrhnou se vnitrni organy, nase telo na takove pretizeni pri zpomaleni stavene neni, nejsme mravenci.
Jedno auto jelo 90, druhý stálo...výsledná energie odpovídá srážce dvou aut, jedoucích proti sobě 45...óooo, to jsou bezpečné vozy
je to zas jen PR.....ten test je nelogicky...a zmanipulovany...proc ten superb nejel?je to jak naraz ve 45ti kmh protoze ho to odhodilo.....meli je pustit v devadestace proti sobe..nebo v 90tce dopevny prekazky...treba do stromu to by bylo zajimavy....jo pardon oni by asi umřeli...tak to pak chápu....
A ve kterým autě by to přežili ty profíku???
předchozí reklama nestačila jak je potřeba přidat slow motion a výrok nějákýho blbce z vedení. nechte toho a věnujte se zajímavějším věcem ze světa motoru, je co dohánět
"...abyste se vyhnuli přímému čelnímu nárazu, vyjeďte z cesty na pole, to je ta nejlepší varianta". To je hezke, ale mezi polem a silnici byva prikop. Co je lepsi: celni naraz nebo nekalikonasobne prevaleni? Nazor odbornika by byl zajimavy.
jenomže druhé auto stálo. Na normální silnici proti sobě jedou mimo obec oba 90. Chtěl bych vidět jak by vypadala srážka ve 180, co by posádka vyhrála - rakve. (Nevím jak jsou na tom jiná auta abych Škodě nekřivdil)
Přesně tohle byla srážka 2x 45km/h. To i v obci jezdí převážně 2x53km/k, tedy 106...
"Snažíme se nabídnout stejnou ochranu jako konkurence, ale máme ji v dostatečně prostorných autech za férovou cenu ..." No jiste k rozvoru 2,5m naplacnou dalsi pres metr zepredu a zezadu a 200tis Kc navic a tvari se, ze je to pomalu BMW
Tak si kup Picanto, Smarta nebo Atose a nehudruj.....
posledni poradnej crash test je tohle:
http://www.sportovnivozy.cz/nehoda-132-nakladak-proti-osobakum
To je fakt síla, ti v těch posledních 3 vozech by neměli vůbec žádnou šanci, v těch předních jen s velkým štěstím...
jak se bavite tady o rychlosti 90kmh do pevne prekazky a stretu dvou vozu.
jaky je rozdil 90kmh do betonove zdi
jaky je to pri stretu 2 vozu pri 45 vs 45kmh
a jaky je vysledek pri rychlosti 90kmh do stojiciho vozu ktery neni pevne ukotvenej jako napr ta betovona zed
tak posledni moznost je nejlepsi, to je jasny, protoze energie narazu se spotrebuje na pohyb stojiciho auta dozadu. Naproti tomu myslim, ze naraz dvou aut je horsi nez naraz do zdi, protoze energie narazu dvou aut jde "proti" sobe, neni kam ji vstrebat