- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
stará verze je lepší, ten předek se nepovedl
tak to jsem zvědavý, mám možnost jezdit s několika auty s dieslem, ale FORD MONDEO je jednoznačně hlučností nejhorší , úplný traktor (2,0 TDCi GHIA )
Mám Mondeo 2.2TDCI a určitě to traktor není. Když je studené, tak je diesel slyšet, ale za jízdy je tišší jak benzín co jsem měl předtím.
To snad ne.. velky je snad novy Ford Taurus.. elektronika ve Fordech prodavanych v USA je se systemem SYNC. Ovladani telefonu hlasem, textovani hlasem, cteni SMSek hlasem a pod. videt na displeji kolik stoji prave ted benzin u nejblizsi benzinky.. Internet a pod. bezna vec na cele rade modelu Fordu (Edge,Focus,Fiesta,Escape,Lincolnech MKX,MKZ,MKS,MKT..
Ford vyrabi od pristiho roku obe verze (Focusu a FGiesty) identicke v Evrope i USA.
Focus je nadherne vozitko v provedeni sedan i hatchback.. Fiesta ma spotrebu nizsi nez Toyota Prius hybrid. Prekvapka pro Evropu i USA jsou na dosah. VW ma s mizernou kvalitou v USA dost smulu, a v Evrope to bude mit take tezke.
Prosim te, koho zajima Taurus. To auto se neotoci v polovine podzemnich garazi evropskych mest. Ne kazdy zije uprostred kukuricnych poli.
To co popisujes umi takove BMW uz skoro 10 let. Ted to konecne montuje i Ford do sveho mastodonta Tauruse. Zajimave je, kdyz jsou ty americke modely tak uspesne, proc se evropska Fiesta a Focus (navrzeno v Nemecku) importuji do USA, kdezto Taurus, Ford 500, F-150 a podobne zazraky nikoliv?
hlavne ten turbo benzin zni velice dobre jen v nabidce stale chybi pohon 4x4 takze zase nic pro me
Nové mondeo hezčí a rychlejší?......to jako že předchozí mondeo (které se mně naopak líbí velice a nejen ve srovnání s fordy) je škaredé a pomalé?
To staré je moc hezké a rychlé.A tohle je prej ještě hezčí a o nějakej km/h rychlejší
zajímalo by mě, jak si představujete informace o spolehlivosti v době, kdy se dají vozy teprve objednávat. Na to byste potřeboval nějaké statistiky za pár let dozadu...
"při podřazování v kopcích jsme ovšem často cítili malou ochotu "sbírat" se z nejnižších otáček" to mi nějak hlava nebere, kde je pak těch 200 koníků??
těch 200 koníků je při maximálním výkonu někde na 6000 ot. Když motor podtočíš, tak jich máš najednou k dispozici třeba jen 30, už ti to hlava bere? Prohlídni si nějakou výkonovou charakteristiku spalovacích motorů.....
Môže mi niekto vysvetliť načo mi je v aute niečo ako"modul hlasového ovládania, klímy, rádia, telefónu" a podobné cipoviny?
Jednak je to zbytočne drahé,
druhák, špeciálne u Fordu sa s tou anglickou tetou nedá dohodnúť
a tretiak, kto by sa s tým kakal, ked otočením gombíka sa to vyrieši rýchlejšie a presnejšie???
Tak ono to zas až tak úplně k ničemu není, dá se tím ledacos ovládat, aniž by člověk pouštěl ruce z volantu a pohled z provozu.
Pravdu máš ovšem s tím, že s onou anglickou tetkou není zas až tak úplně snadná domluva (v mém případě jde nikoli o fordtetu ale auditetu, jinak to samé) a vysvětlovat jí, že chci rejdijou príset tů, nebo founkól Bršítislejf Kjůdrnkey je někdy docela kabaret. Jinak řečeno, pokud v tom nebude česko-slovenský speech, nemá to pro nás smysl.