- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
No nevím, většinou auto i z výroby je dražší než čistý benzín, dodělávat to je cena úplně někde jinde, spíše bych volil předělat auto na ethanol85.
Jen investice do jiných svíček, a nějaká elektronická věc k řídicí jednotce, a leji do jedné nadrže benzín nebo ethanol.
Toť můj názor, který samozřejmě může kdokoliv rozporovat.
má to něco do sebe,problém je s hustotou čerpaček,který E85 nabízej.Stejně jako CNG,v ČR jich je tak 10-15
respektive na červeno obarvenou naftu od Bavoráků za 15 Kč/litr. Navíc v zimě nezamrzá, tak jako ta naše, nezanechává usazeniny ve střikách a naftovej filtr je čistej jako panna a ne zalepenej lepidlem z našich sazí za 3 pětky
Nevim jak vy, ale kdyz jezdim bavoraka, tak rozhodne ne kvuli setreni na necem. Jestli chcete na aute setrit, obratte se radsi na jine autohausy
Mimochodem LTO kvuli vasi zmince o "cervene" ma i neco spolecneho s topnou sezonou? Nebo je to jina zkratka?
Jeste neco. Pokud auto jezdi treba za 4,5l/100km na benzin, tak na plyn nejezdi take za 4,5l, to v zadnem pripade. Plynu bere zhruba o polovicku vic +/- neco.
Takze: 4,5l/100km=benzin
ale za 7,2l/100 km=plyn
Jeste tu o Smolickovi.
Spotreba u plynu je o cca 10, maximalne 20% vyssi, nez u benzinu. Kdo ma tento pomer horsi, mel by si zajet na serizeni.
Nesmíte do podzemních garáží, ale nikdo si toho nevšímá a nesmíte taky na trajekty. Tam se to dá ale předem, celkem spolehlivě, domluvit. Nechají vás třeba venku, nebo strčí stranou, nebo je jim to jedno. Do tunelů můžete. Říkají, že v CZ se jestě nestal žádný malér s profesionálně "udělaným" plynem. A kolik bylo s benzínem ví každej...
Proboha! Ktera pani spravcova ve ktere zemi tohleto zase povidala?
Jezdili jsme ho 4 roky a smeli jsme vsude vsechno.
Domnivam se, ze by bylo i protizakonne neco takoveho zakazovat, ze by na to napred musel byt nejaky zakon, ktery by vam pri prodeji museli predlozit k podpisu. Pri nakupu nedostavate k podpisu nic takoveho, mate stejna prava jako ostatni auta na jine pohony, nemate zadna omezeni.
Neverte drbum.
Jezdím na LPG už několik let a neměnil bych. Ale tvrzení, že za polovic je nepravda. Nikdo, koho znám, nejezdí za polovic! I když litr plynu může stát polovinu ceny litru benzínu, je spotřrba o 10 - 15% vetší. Dále je potřeba počítat vícenáklady na roční revize a emise LPG-benzin a pod. Každých 10 let musí být nová nádrž a její příslušenství. Pořizovací cena také není malá,15 - 35 tis. Takže - titulek je zavádějící. Vše o plynu a kdy se vám to vyplatí je možno najít na internetu a dobře seřízený mototor na LPG nekouří, právě naopak.
Nadrz ti dneska vymeni za nejakych 5 tisic. 35 stoji cela prestavba (s pouzitim nejake lepsi znacky). Revize je otazka par stokorun a emise LPG - benzin vyjdou stejne draho jako emise u nafty....
Jeste by se melo taky napsat, kolik usetrim, kdyz si auto koupim s LPG (rozdil proti samotnemu benzinu), nebo necham prestavet, proti tomu, kolik projedu jen na benzinu.
Asi by mel nekdo napsat, ze pokud mam auto a najedu nekde kolem 10k km za rok, tak asi nebudu nutne potrebovat k uspore LPGcko. Kdyz ale nalita treba 100k a vic, uz to asi bude znat.
Zna nekdo z vas pomer kdy se to vyplati a kdy to nema cenu?? Pri 30kc za benzin a skoro 20kc za LPG to je pri spotrebe nekde kolem 7l/100 70kc. TJ 700kc na 1000, 7000 na 10k, 70k na 100k km...
Chtelo by to ale presnejsi cisla. Nehlede na to,ze s tim nejde do podzemek a jako na potvoru treba u nas v UL uz neni JEDINY PARKOVISTE na povrchu. Pokud nekdo potrebuje na urady, musi jet MHD, coz treba vozickar resi dost obtizne.
20Kc za LPGsi delate srandu vcera jsem tankoval za 13,50Kc a neni to zadna vyjimecna pumpa, v okoli jsou ceny temer stejne ... za ty 4 roky co na LPG jezdim pamatuju nejvyssi cenu nekde kolem 16,70 a to trvalo tak maximalne 2 mesice ...
Jak smrdí výfukové plyny auta s LPG? Je ten zápach jiný než u benzínu? Resp. když budu stát za autem na plyn, poznám podle čichu, že spaluje LPG a ne benzín? Dík za odpověď.
Už jsem pár explozí viděl, viděl jsem i jak dopadla posádka a plyn do auta nechci. Pokud si ale dobře vzpomínám, s dieselem to bylo to samé - jezděte za polovinu, je to super. No, tak máte všichni diesel, o prd levnější než benzín. A že ta přestavba je sakra drahá věc.
1. přestavba je drahá. Ale pro člověka co hodně jezdí to není problém, protože se mu to za chvíli zaplatí. Pokud se vám to nevrátí ani za 2 roky, tak pomalu ani nemá cenu uvažovat o pořízení dieselu :)
2. vyděl jste přímo expolodovat auto na LPG? To by mě docela zajímalo. LPG je totiž bezpečnější. Při nehodě se nikdy nestane, že by LPG natelko na svody a vzňalo se, tak jak to dělá benzín. Pak tam je ještě bezpečnostní ventil, který přívod při přerušení potrubí uzavře. Naopak při požáru ten ventil jednou za čas odpustí tlak, aby nedošlo k explozi. K explozi nádrže dojde. Ale cca tak po 10 min v hohni. To už posádce bude tak nějak jedno.
Škoda, že autorům jaksi uniklo - když už píší o ježdění na PLYN - že existuje i další varianta - zkapalněný zemní plyn (zkratka CNG - Compressed Natural Gas)
Compressed je zkapalneny? Zajimave...
s pohonem na lpg o 70 tisic drazsi?
no skoda nikdy nezklame co se tyka ceskych cen. prestavba za 70 tisic stala v roce 1998 na radovy sestivalec . Za 70 litru poridim prestavbu plus nahradni motor do skodovky