- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
... 6ti mistna limuzina Lincoln se radi mezi ty kratke, takze jezdit s ni zas takovej problem neni. Ve statech jsem nejakou dobu s limuzinama jezdil, a orisek je to az u 10ti mistneho Lincolnu, nebo treba 18ti mistneho Hammeru (hlavne pri brzdeni) ... to uz je pak vazne mazec ... jinak je to jako jezdit s uzkym nakladakem (alespon si myslim, s nakladakem zkusenosti nemam) :)
A k cene techto limuzin v CR neni potreba nic dodavat ... predrazeny a umele vytvoreny luxus. Proto tu stoji pronajem 4k na hodinu (jak pisou), zatimco v US se to po prepoctu pohybuje kolem 1k/hodina a jako luxus se to tam nebere.
Překvapuje mě ta cena, je poměrně nízká. Bohužel mě nepřekvapuje cenový rozdíl mezi USA a ČR...
A z toho vypliva? Kupte si radeji tank, zere to stejne a respekt na silnici budete mit vetsi nez s limuzinou, ktera se navic nehodi do uzkych ulicek, ktere tank vytoci hrave.
A když se nevytočí, tak se zas tak moc nestane. Tank jede dál :o)
a bidny sloh? Snad za to iDnes aspon neco inkasovala...
jako je tento Lincoln (Ford) maji samozrejme k limuzine i sveho ridice.
V tom pripade je zrejme cena benzinu (10-12 Kc/litr) prilis nevzrusuje, ze?
Soudruh redaktor se na to diva pres svoji kapsu. Ja napriklad dobiram benzin do meho auta kazdy druhy den do plne. (pul nadrze) protoze jezdim do prace asi 90km jednu cestu. A co ma bejt? Mam praci kde vydelavam 35 USD/hod (600Kc) tak se mi to snad i vyplati?
Ty bydlis v Port Huron a jezdis do Detroit?
je videt, ze pan autor je typicky malopenisovy sofer...bejt unesenej z auta, ktery se nikam nevejde, to je teda ulet.Mimochodem nejhezci je stejne MB W111/8...takze tak
v místní diskuzi - koukam v ČR je to samej talentovanej novinář - scházejí se na diskuzích iDnes - zdravim soudruzi
příkladný produkt zaplaceného "žurnalisty", který navíc nemá ani páru...
1) pan autor zřejmě poprvé uzřel volbu "okamžitá spotřeba". kdyby použil volbu "průměrná", zjistil by, že tyhle auta při jízdě po dálnici berou mezi 14-18ti litry. vezl jsem tenhle stroj z Frankfurtu do Prahy, dával jsem, co to šlo, mezi160-190ti km/h, a průměr 19l. naopak při použití okamžité spotřeby jsem se při rychlosti 87km/h dostal na 9l. po městě pak berou podle počtu cestujících a použití dvou klimatizací cca 18-22l.
2) na digitálním display lze volit mezi miles/km, potažmo galony/litry. pan majitel vás ani nepoučil, co všechno s autem lze, což mne jen utvrzuje v tom, že kvalita jeho limoservisu bude podobná jako jeho autobazar...tedy služby 0,00prt a jinak škubat kafku, co to jde, že ?
3) znám v Praze nejméně čtyři firmy, kteří mají výrazně luxusnější interier než je na fotce. proč tedy utrácet za social verzi, že ? navíc, kdyby majitel své vozy tak miloval, nesvolil by s uveřejněním fotky, na které je pošlapapaný a shrnutý koberec. to je ostuda...
že vám není hanba, pustit na veřejnost takový dezinformační paskvil, ze kterého čiší převážně snaha vysloužit si svůj bochníček...dukáty neplýtvám, takže skutečné hodnocení si nechám raději pro sebe a jdu se obrazně vyzvracet...do rubriky "auto" tenhle blábol skutečně nepatří. navrhoval bych třeba "anální sondy"...
Nic proti, ale Karosa má 11 metrů a že by někde blokovala křižovatku nebo měla problémy v uličkách... Ale nehaním redaktora, kdyby s tím jezdil denně, tak by mu to ani nepřišlo.
No jo, ale jakej je rozdíl v rozvoru a jakej je rozdíl v rejdu, co?