- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Vozidlo na elektrický pohon by z logiky věci mělo být menší, lehčí. Do staré kastle Oktávie nacpat baterky a elektropohon je úlet. Škodovka a VW totálně zaspali dobu.
proboha ta poskakujici (to se neda nazvat tanecnou) skupina tam delala co??... jenom prekazela a kazila vzduch. DESNYYYYY
jsme v sekci auto, ne metrosexuál, tady se hodnotí kvalita elektrospotřebičů. Jinač pro informaci tahle skupina se skládá s montážních dělníku mladoboleslavské fabriky. Ten vpředu montuje palubku, ostatní jsou u podvozku
konečně bude kde ulívat přebytečnou elektřinu z těch hnusných solárních elektráren.
z 80% pouzivam auto na dojizdeni do prace, cca 20+20km. Jizda po meste a vypadovkach s max 120-130km/h. Auto pres noc stoji v garazi. Takze proc by se nemohlo nabijet pres noc na proud, ktery stejne neni nijak vyuzity, protoze elektrarny musi bezet tak jako tak? Samozrejme, ze technologie je teprve v zacatcich o tom se nebudu bavit a nejvic bych se bal omezeni kapacity aku v zimnim obdobi. Ale celkove tento koncept muze fungovat alespon u urcite casti populace. A spali se o to min benzinu/nafty.
pud bude auto parkovat v garážích a baterie budou tepelně izolované tak by ani mráz nemusel vadit
čímž myslím auto pro 4-5 lidí schopný jezdit po silnici, byl Trabant. První taková Škůdka byl Favorit, to byla přestavba pro nějaký technický služby. Primární účel je auto pro pojíždění po městě, nějakejch pár desítek km denně a furt to samý dokola. Kámoš dělal pro sociálku na brigádě, to už je let, a vozil obědy. Najel asi 40 km denně, přitom zhruba sedmdesátkrát nastartoval motor shnilé dvanátsettrosky. Ta při takovém režimu žrala asi patnáct na sto benzinu a litr voleje k tomu. Tak na takovou funkci si elektromobil jinde už dávno pořídili.
Pompa v článku jen odráží množství peněz, které kdo má na reklamu. Ale je to užitečnzž krok.
Budoucnost je ve vymření lidstva
Prosim, jdi prikladem jako prvni..... dik!
Stara technologie, proc neni pouzit 4x motor v kolech? Pak by misto motoru byly baterky a ne misto kufru... A ta strecha vypada jako by tam byly solarni panely proc tam nejsou? A budeto mit lzivou informaci s 0 o emisich nebo tam daj skutecne emise ktere vypusti elektrarna (vic jak 50% el. se vyrabi z uhli!) (mimochodem vite ze jedna jedinna uhelna elektrarna za rok vyprodukuje tolik CO2 jako CELA automobilova doprava vcetne kamionu!...)
To o té elektrárně by chtělo výkonové srovnání. Jinak jde o nesmysl.
v hybridu jsem jezdil, má to svoje kouzlo
Hybrid je hybrid, tohle je jiné. S hybridem nezůstaneš stát po nějakých 100 kilometrech, když dobře
Jezdi to a nebo je to jenom koncept co stoji v hale? :-D
A nakonec je z toho oktávka na baterky. Budoucnost je přitom vodík, nebo bezdrátový přenos elektriky. Vše ostatní je marketing.
Tak že nějaký to auto na vodík nevyrobíš když je to tak nad slunce jasný...