- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
je jen otázkou času, kdy bude i Fiat sesterskou automobilkou ŠkodyAuto . Ale než se tak stane, bude muset VW group ještě hodně zainvestovat, aby tyto laciné "pseudoautomobilky" jako Fiat, Renault apod. dostal na německou kvalitu.
Bude to ŠkodaAuto, kdo bude do budoucna udávat VW group udávat směr... více na http://www.auto.cz/jozef-kaban-je-novy-sefdesigner-skody-auto-od-bugatti-veyron-k-novym-skodovkam-9013
Pokud by to pomohlo Alfe se zvednout, proc ne? Potencial zcela jiste ma, jeji auta jsou nadherna a dnes uz spolehliva (elektriku uz vyladili, motory byly v poradku vzdycky). Kdyby VW Alfu do sveho portfolia zaradil jako svebytnou a vicemene autonomni znacku namisto Seatu(na urovni Audi), byl by to skvely obchod pro obe automobilky.
VW by ziskal styl a fanousky, Alfe by to mohlo pomoci od zname choulostivosti(viz TS 16V a oleje) a treba by konecne zase zacali vyrabet zadokolky proti BMW.
Takze jen do toho.
To aby měla Alfa image jako BMW by VW stálo ukrutně moc peněz
k tomu nikdy nedojde, protože nechci aby z poslední značky která dělá krásná auta vznikly unifikované plechovky s chrochtajícím pumpe-düse pod kapotou. Alfa byla vždy na špici s disajnem i technikou, sice v posledním desetiletí si hodně pokazila pověst s nespolehlivostí, ale to se taky postupně zlepšuje.