- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Je zadní náprava klasická kliková s vlečenými rameny, nebo už to má víceprvkové zavěšení?
Já žasnu, co se tu na diskuzích objevuje lidí, co by se pro blaho souseda přetrhli tím, že mu vehementně doporučují ten zaručeně nejvýhodnější kup! Pro blaho bližního by se snad přetrhli, jen aby proboha neprodělal nějaký peníze nevýhodným nákupem! Jen v reálném životě to jaksi nefunge...... na silnici je to pak skoro naopak viz Karkulka a Aragorn!
Cena je za auto v základu super. Kamarád si ovšem koupil Kiu CEED, Kombi, v super výbavě, za nesrovnatelně nižší cenu. Řídil jsem obě auta, je to srovnatelný. Co se týče bezepčnosti, tak taky.
Kia má oproti oktávce jedno obrovské plus - skoro se nekradou. Mnohem nižší pojištění. Sedmiletá záruka.
Německá Škoda umí opravdu užasným způsobem vydělávat na železné konzervativnosti českého národa. Před tím opravdu klobouk dolů!
Kia kombi za nižší cenu? No to asi těžko, tam to leze přes 400 tisíc. Navíc je to korejec a nesedne do ruky. A za záruka? Sem to studoval a akorát se naštval, maj to šikovně napsaný, že vlastně nic do té záruky nespadá
Přijde mi to sice jako první rozumná nabídka škodovky, ale co ty příplatky proboha?
Zadní stěrač za 2700Kč? Vždyť byl v sérii i ve felicii! Dělený sedačky vzadu taky! Bez rezervního kola a BEZ MOŽNOSTI si ho dokoupit (jen pokud si nejdříve koupíte elektrony)! Rádio za 8400Kč?! Za to mám vyšší třídu od Alpine! Vypínač airbagu spolujezdce za 1600Kč? A "best of" - tempomat za 11.000Kč... tak nevím jestli se smát nebo brečet. Škoda si podle mě zase úplně zbytečně uřízla ostudu... jako s Fabii Junior.
Rezervni kolo si snad MUZES koupit v každým pneuservisu, nebo to máš od Škodovky zakázaný? Někteří prodejci ti dají rádio zdarma ( v ceně cca 2000)
Škodofkáři, svezte se taky v něčem lepším! Oktávka, dle mého názoru je jak vytuněnej žebřiňák! Venca Klausů taky povedal, že to nějak drncá-když se ho zeptali jak se mu zamlouvá škudka!
a Máňa ti pak určitě říkala, že tvý názory nejsou moc směroplatný, že?
Měl jsem v minulosti dvě škodovky - krátkou 1,6 benzin a combi 1,9 TDI. Naprostá spokojenost. Teď jsem si chtěl koupit další. Když jsem viděl ty ceny vers. výbava, tak jsem se nestačil divit. Takže jsem to vyřešil rázně - KIA cee.d v plné výbavě (tedy bez předních mlhovek), tj. klima, parkovací asistent, rádio s CD a MP3, 4 zimní gumy, povinná výbava, koberečky, metalíza, asistenční karta na 3 roky, 1,4 benzín - 90 koní. To vše za 270.000,--Kč. Ptám se vás - která nová Octávie toto má za stejnou cenu ?!
Asi takto: někdo si koupí Dacia Sandero v plné výbavě to vše za 240 000 a pak se trapně zeptá: "Která Kia Ceed toto má za stejnou cenu?!"
Jeste tu bocne nekdo zminoval, ze priplatek za tempomat je 11tis. To je silena cena, ale existuje jednoduche reseni. Zacal jsem ted jezdit dlouhe trasy po dalnici a zatouzil po tempomatu u sveho vozitka, kere uz ma trzni hodnotu mnohem nizsi nez citovou .... a byl jsem potesen .... Staci jen koupit novou originalni packu (set s kabelem) a pak uz jen softwarova aktivace (=vcetne montaze 2000czk). A je to originalni reseni - zadna ojebavka nebo kutilstvi ...
jj, tohle mam u Golfa uz dlouho, jak rikas, stacilo koupit novou levou packu+kabely a spustit finkci. Funguje to super a cena smesna
Myslim, ze tohle je v kombiku idealni auto pro stredni ceskou rodinu. Velke a konzervativni. Absenci dieslu chapu - je to klasika pro firemni auta a kdyz clovek nekde na venkove nebo na predmesti najezdi 15 tis. km rocne, tak je benzin vyhodnejsi ...
Kdybych pred dvema lety nekoupil Fabii (nastesti jeste jeden z poslednich kusu 1. generace), tak by tahle Octavka byla jasna volba ...
Já si myslím, že jsou lepší nabídky. Například Opel Astra Classic 3. Za nižší cenu nabízí lepší motor i výbavu (kombi - 1,6 85kW, 4x airbag). Za příplatek 15 000,- Kč dodá ještě klimatizaci, elektrické ovládání okýnek a autorádio s MP3. Jen pouhým prolétnutím ceníku příplatkové výbavy lze konstatovat, že ceny doplňků jsou mnohem levnější.