Diskuze

Další koncept bez výfuku. Seat Ibe jezdí na elektrony

Elektromobil v garáži nám parkovat bude, to je jisté. Kromě městských krabiček, které nás s bzučením odvezou do práce a pro prací prášek, budeme chtít i auta pro radost. Obojí by měl zvládnout Seat IBE.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
EK

Deleter

4. 10. 2010 12:39
Je směšné,

jak pod každým článkem o elektroautě musejí hystericky hýkat kdovíjací kvaziodborníci, kteří předpokládají tragické konce všem zájemcům o elektroauto. Vážení, proč vás to tak hrozně irituje? Elektrovozidla už jezdí desítky let tam, kde je to výhodné a jestli to bude výhodné i v jiném segmentu, tak tam budou jezdit taky, i přes vaše hysterické hýkání.;-)

0 0
možnosti
U

Uphillman

2. 10. 2010 22:57
baterie

Ten kdo vyvine baterie které umožní dojezd srovnatelný se současnými auty (se spal. motorem), bude brzo kuuuuuu*evsky bohatý.

0 0
možnosti
F

FiS95

2. 10. 2010 19:02
To jenom elektrárenksá lobby chce vyfouknout trh ropné

a automobilová je podporuje. Auta by musela častěji do servisu kvůli opotřebení baterií a prodávala by se za vyšší cenu. Opravdu chcete auto, kterému by podelší jízdě 160kou bouchla baterka? Opravdu chcete auto, kterým bude jízda na 200 km dvoudenní výlet? Pojedete k babičce na venkov, cestou přespíte v hotelu kvůli nabíjení, dojedete k babíčce, tam taky přespíte kvůli nabíjení, pojedete zpět, opět přespíte a dojedete domů. Tam budete muset nechat auto alespoň přez noc aby se nabilo. Budete muset propočítávat každou jízdu, aby V8m nedošly baterky. Takové auto chcete?

0 0
možnosti
EK

Deleter

4. 10. 2010 12:35
Re: To jenom elektrárenksá lobby chce vyfouknout trh ropné

Nezapomněl jste si dnes vzít léky? ;-D

0 0
možnosti
TU

Hagenbaden

2. 10. 2010 15:44
Nesmysl

Nevim, co je na ellektromobilech dobre:

1. Hmotnost je velika, takze i spotrebovana energie na pohyb je vetsi

2. Zasoby lithia jsou tak pro 100mil. vozu, coz je velmi malo navic by bylo vhodne tento drahy material pouzivat pro baterie do elektronikcych zarizeni a ne plytvat s nim do aut. 3. Kapacita baterii je tak mizerna, ze je nutne mit 2 auta. To druhe na dlouhe vzdalenosti. 4. Dlouha doba nabijeni. Cekat hodiny, abych se nekam dostal je nesmysl. Ja rano nevim, ejstli pojedu dneska 20km nebo 200km. Pokazde se muze neco vyskytnout a co pak. 5. Cena "paliva". Stale demagogicky proklamovane nizke naklady jsou jen proto, ze neni dobijeni zatizeno spotrebni dani, jako benzin s naftou, jinak by byl provoz zcela nekonkurence schopny. 6. Je jen otazka vetsiho rozsireni a zavedeni takove dane na el. pro auta. 7. Vyhoda je v nezatezovani ovzdusi ve mestech. Neni nepodstatna, ale jedina! A to mi prijde malo!!!

0 0
možnosti

libl3

2. 10. 2010 17:21
Re: Nesmysl

A ještě jeden navrch: kde budou lidé na sídlištích parkujících na ulici dobíjet svá auta?!?

0 0
možnosti
F

FanFanTulipan

2. 10. 2010 11:35
...

Jedním z kriterií zda klasiku nebo elektro jsou celkové náklady na 500.000 km provozu. A tam elektromobily nemají šanci. Bohužel taková je realita Rv

0 0
možnosti
JTNJTN

Já to nebyl, já to nebil!

2. 10. 2010 11:57
Re: ...

Kolik % aut najede reálně 500 000 km. Já jen, že dělám ve firmě, kdy služebáky jezdí každý den a ročně najedou v průměru 30 000 km. Na dálkové cestování zatím elektromobily nejsou, ale zrovna tento by mě osobně stačil nejen na týdenní ježdění do práce, ale i na víkendové ježdění do hor (pokud by se stačil přes noc dobít). Takže pro mě osobně by byl dostačující ;-)

0 0
možnosti
JTNJTN

Já to nebyl, já to nebil!

2. 10. 2010 11:22
S tím dojezdem je to spíš taková "nákpní taška"

Tak mi není jasné, proč nepoužili více plastových dílů. A ještě jedna věc. Ovládání pomocí dotykového displeje jistě podpoří bezpečnost Rv

0 0
možnosti
V

vipeeer3

2. 10. 2010 9:56
Elektro

Doufám, že se nedožiju doby kdy bude v každé garáži stát elektromobil, něco takového mi nesmí do baráku.

0 0
možnosti
ML

fsp

2. 10. 2010 8:44
SEAT je v perdeli

prodá 300.000 aut ročně a to jen proto, že ho VW cpe všude od Severo-Jižní Ameriky, přes Austrálii až po Japonsko. A oni si takhle hrajou :)

0 0
možnosti
MS

fofrman

2. 10. 2010 1:21
SEAT vs. VW

Nevím, nakolik bude použitelná elektrická koncepce. Ale designově je to paráda, a pokud by se prvky zde použité dostaly do sériové výroby, tak by to byla víc než paráda; pozn. jsem spokojeným majitelem Seat Leon a těším se na nalší generaci. Jen se bojím, že takovou progresi ve Wolfsburgu nedovolí. IBE se opravdu povedloR^

0 0
možnosti