- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Elektricky, případně odpadním teplem motorů a měniče.
"Auto není určeno pro domácí francouzský trh."
Protože kdyby po Frantících někdo chtěl, aby pracovali osm hodin, už hledají mávátka a valí do ulic stávkovat
Jasně. A že o dvěsta kilometrů dál padají vagóny uhlí do kotle tepelné elektrárny, to už není vidět.
A co není vidět, to vlastně jako by neexistovalo, že?
Miluju tuhle logiku
Ale vy plácale K autu se bude dodávat Domácí vodní elektrárna ver. 85!
Poprvé.
Po půl roce už bude rychlonabíjení trvat minut jen deset, ale baterie se taky nabijí sotva na 10 procent
Přírodním zákonům holt neporučíš...
To, co popisujete, není žádný přírodní zákon, ale vlastnost, daná konstrukcí akumulátoru, zejména elektrod.
ale proč se všichni hrnou do elektrokrámu? Vždyť bude dražší než všechno ostatní když to budou vyrábět ty černé zlodějny. A k čemu je to dobré, na elektriku by měli dělat jen vozítka do města, 150 km, to není ani na výlet, na návštěvu příbuzných, na pracovní cestu. K čemu je dobrý dojezd 150 km?
No na ježdění po městě. Já najedu denně z 95 procent do sto kilometrů. Ale elektroauto bych si nekoupil.
...hezký, bral bych. Ale jeden údaj chybí - zač ta nádhera bude? Jestli to bude přes 200k tak děkuju, nechci.
... takže je to popelník, má kytku a když si to koupí dost lidí, zbyde pro ostatní víc nafty?
Za sto kilometrů budete měnit baterky.