Diskuze

Audi e-tron je nabíjecí hybrid bez střechy, kterému stačí 2,2 litru nafty

Audi se v Paříži pochlubilo další studií ze série e-tron. Tentokrát nese označení Spyder a opět vsází na trochu jinou koncepci pohonu. Je to hybrid, který lze dobíjet ze zásuvky.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
P

paskundilek

7. 10. 2010 14:11
 

Audi Étron - quelle appellation formidable ;-D;-D;-D;-D;-D

0 0
možnosti
T

truthspeaker

7. 10. 2010 11:56
2,2? Cha, to je málo!

Kdysi sem měl firemní fábii a ta byla ještě úspornější, řekla si mě o 0,0 litru benzínu na 100km (nezapočítávám náklady firmy na PHM, stejně jako v tomhle článku se nezapočítává spotřeba elektřiny a baterek).

0 0
možnosti
LR

radik

7. 10. 2010 11:16
tohle my přišlo nejvtipnější

Design s ostřejšími rysy naznačuje, kam se bude automobilka po estetické stránce ubírat do budoucna. ...

 

Nic proti jejich designu nemam, ale nic novýho to neni, takže kam a jak se design audi ubírá už víme dloho.:-P

0 0
možnosti
B

bytostQ

6. 10. 2010 22:13
O čem se tu všichni bavíte????

Spekulujete, jestli to bude žrát 2,2 nebo 2,3l, ale nikdo tu nevidí, že to je na první pohled levný plagiát Porsche 918 Spyder?!!  Podívejte se na něj, třeba na ty podlouhlé linie za sedadly. Nic? 8-o8-o8-o

0 0
možnosti
JP

Crocodylus anthropophagus

6. 10. 2010 22:50
Re: O čem se tu všichni bavíte????

Levný asi dvakrát ne, většina lidí by si na to musela vzít hypotéku... No a když už jsme u toho, chtěl jsem sem zrovna napsat, že tu chybí trouba co hned vykřikne, že je to kopie toho a toho a ejhle, už se tu jeden našel... ;-D

0 0
možnosti
RD

Radikální demokrat

6. 10. 2010 19:54
A11

kde jsi??? 8-o

Máš tu jeden kouřící smradlavej sazomet! ;-D

0 0
možnosti
D

dracekvo

6. 10. 2010 19:03
hybrid

Nějak mi pořád uniká učel těchto hybridů a elektro aut. Vždy to nacpou do úplně neúčelného velkého těžkého kombi, nebo do sporťáka.

Vždyť hybrid je vyplatí jen v případech, kdy se hodně rozjíždí a zastavuje. Elektrovůz má být malé lehké vozítko do města a hybrid nejspíše o něco větší vozítko do města, které je schopné vyjet i za město.

Například, kde by hybridní technologie měla znatelný efekt je MHD. Jenže to nezajímá širokou veřejnost, nedá se machrovat se spotřebou a akcelerací, tak na to všichni dlabou.

0 0
možnosti
FD

FastDriver

6. 10. 2010 18:45
tak to se směju

0-100km/h za 4,4 a pak 2,2 l nafty/100km a to se směju podruhé. tohle jsou hodnoty z laboratoře, na cestě to bude naprosto odlišné. Ale jako ekomarketing asi dobrý;-D

0 0
možnosti
D

dracekvo

6. 10. 2010 19:04
Re: tak to se směju

Těch 2,2 l bude do té doby, než se vybijí baterie. Pak to půjde nahoru, protože auto sebou bude navíc vláčet mrtvou hmotu v podobě elektromotoru a baterií.

0 0
možnosti
OK

you.can

6. 10. 2010 17:44
ta palubka je šílená

a i kdyby byla spotřeba 2,2 l. Rozdíl mezi autem s 3 litrovým motorem na 100 km je při velmi úsporné jízdě 2 litry na 100 km. Na 200 000 najetých kilometrů je to cenová úspora na naftě 120. 000,- Kč. Tenhle bateriovej paznecht kvůli hybridu bude dražší o půl mega kvůli bateriím. Nehledě na to že pak nikdo nebude vědět co s nima, protože recyklace se cenově nevyplatí.

0 0
možnosti
L

looserzcr

6. 10. 2010 18:43
Re: ta palubka je šílená

jenže tohle není pro socky, tohle si kupují lidé jako modní doplněk. To auto je skvost, který "znalci" Renaultů atd. nikdy nedokáží ocenit.

0 0
možnosti
CB

Cara Binieri

6. 10. 2010 17:25
...

Predvest tohle auto v Parizi chce slusnou davku odvahy/hlouposti. To si neumeli zjistit, co znamena e-tron ve francouzstine? :-P

Jinak ten 3.0 TDI jede za vic i na volnobeh, to jsem na to zvedavy. ;-D

0 0
možnosti
OFVI

old fashioned Vince IV..

6. 10. 2010 17:29
Re: ...

a copak to ve fr znamená???8-o

0 0
možnosti
MM

marycka magdonova

6. 10. 2010 17:05
Design 1**

R^R^!!

0 0
možnosti