- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Kdysi sem měl firemní fábii a ta byla ještě úspornější, řekla si mě o 0,0 litru benzínu na 100km (nezapočítávám náklady firmy na PHM, stejně jako v tomhle článku se nezapočítává spotřeba elektřiny a baterek).
Design s ostřejšími rysy naznačuje, kam se bude automobilka po estetické stránce ubírat do budoucna. ...
Nic proti jejich designu nemam, ale nic novýho to neni, takže kam a jak se design audi ubírá už víme dloho.
Spekulujete, jestli to bude žrát 2,2 nebo 2,3l, ale nikdo tu nevidí, že to je na první pohled levný plagiát Porsche 918 Spyder?!! Podívejte se na něj, třeba na ty podlouhlé linie za sedadly. Nic?
Levný asi dvakrát ne, většina lidí by si na to musela vzít hypotéku... No a když už jsme u toho, chtěl jsem sem zrovna napsat, že tu chybí trouba co hned vykřikne, že je to kopie toho a toho a ejhle, už se tu jeden našel...
kde jsi???
Máš tu jeden kouřící smradlavej sazomet!
Nějak mi pořád uniká učel těchto hybridů a elektro aut. Vždy to nacpou do úplně neúčelného velkého těžkého kombi, nebo do sporťáka.
Vždyť hybrid je vyplatí jen v případech, kdy se hodně rozjíždí a zastavuje. Elektrovůz má být malé lehké vozítko do města a hybrid nejspíše o něco větší vozítko do města, které je schopné vyjet i za město.
Například, kde by hybridní technologie měla znatelný efekt je MHD. Jenže to nezajímá širokou veřejnost, nedá se machrovat se spotřebou a akcelerací, tak na to všichni dlabou.
0-100km/h za 4,4 a pak 2,2 l nafty/100km a to se směju podruhé. tohle jsou hodnoty z laboratoře, na cestě to bude naprosto odlišné. Ale jako ekomarketing asi dobrý
Těch 2,2 l bude do té doby, než se vybijí baterie. Pak to půjde nahoru, protože auto sebou bude navíc vláčet mrtvou hmotu v podobě elektromotoru a baterií.
a i kdyby byla spotřeba 2,2 l. Rozdíl mezi autem s 3 litrovým motorem na 100 km je při velmi úsporné jízdě 2 litry na 100 km. Na 200 000 najetých kilometrů je to cenová úspora na naftě 120. 000,- Kč. Tenhle bateriovej paznecht kvůli hybridu bude dražší o půl mega kvůli bateriím. Nehledě na to že pak nikdo nebude vědět co s nima, protože recyklace se cenově nevyplatí.
jenže tohle není pro socky, tohle si kupují lidé jako modní doplněk. To auto je skvost, který "znalci" Renaultů atd. nikdy nedokáží ocenit.
Predvest tohle auto v Parizi chce slusnou davku odvahy/hlouposti. To si neumeli zjistit, co znamena e-tron ve francouzstine?
Jinak ten 3.0 TDI jede za vic i na volnobeh, to jsem na to zvedavy.