- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
pročpak nemáte svoji automobilku? když jste fšecy tací odborníci
Po pročtění diskuse vidím, že jsou pořád v kurzu kostitřasy typu focus nebo golf. A to je dobře - malá poptávka po frantících a velká po kostitřasech -> mnohem více ukradených německých aut. Majitelé frantíků nebo rejže můžou spát klidněji.
mela jsem stare saxo a byl to drzak.... muze mi vsak nekdo vysvetlit, proc vsechny automobilky cpu na palubni desku ty odporne cervene a modre zarovicky??? je to jak diskoteka a odvadi to pozornost.... fakt nevim co bych si mela poridit za vuz, aby nebyl timto zohyzden:(
Měl jsem možnost jezdit s třema Citroenama(služební) a v životě bych tohle auto nechtěl.Je to hrozná past..
je vidět, že tvoje zkušenosti s jejich auty jsou minimální.
a Francouzska
Krásné auto, design se jim opravdu povedl, ale proč se neustále používá pětistupňový manuál? Toto je u mne jedno z hlavních kritérií a marně jsem doufal, že u nové C4 bude k výběru i šestistupňová manuální převodovka. Takže C4 mohu vyškrtnout ze seznamu potencionálního nákupu.
ja tedy nevim, ale 6ti stupnove manualy by podle pripojene tabulky mely byt k dispozici...u HDi je 5ti stupen jen u toho nejslabsiho.
tak tak, taky bych radsi za stejny prachy vzal novyho golfika
jak to myslí s převodovkou u nejsilnějšího modelu, v článku autor píše, že si motor nerozumí s automatem. Přitom tabulce níže je uvedeno, že převodovka je robotizovaná, což ale není žádný automat, tam pořád kvalt určuje řidič. tak nevím....
Ono to umi radit i samo.
v dnešní době kupovat diesel je skoro nesmysl. V době, kdy krmíme miláčky pančovanou "zelenou" naftou a auta mají filtry pevných částic je provozování dieselů ve městech spíše ke vzteku. Volil bych 1.6tku s manuálem...
Co je na to ke vzteku? Já s tím jezdím a žádný důvod ke vzteku nevidím. Jsem slepý?
za ty peníze je to slušné auto, ale mám trochu obavy z té nálože elektroniky, jestli se v tom vlastně řidič, který třeba sedne do tohoto vozu jen občas, vyzná. Taky by mě zajímalo, jestli Citroen má v té výborně fungující navigaci taky češtinu, nebo si jí budou muset nadšenci sami vyrobit, tak jako u Renaultu.
Volant, fofrklacek a pedály to bude mít stejné jako každé auto, tak v čem je problém? Navíc se dá nedá předpokládat, že člověk kupující auto v téhle cenové kategorii bude investovat třeba do masážních sedadel...