- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
poměrně jednodušena tím, kam se dávají řetězy a proč.
Člověče umíš číst? 99% lidí tady to považuje za blbost a jen ty SÁM tady válčíš se svou nevědomostí. Nejsem to jen já ale VŠICHNI ostatní! Ty jsi SÁM!!! Sakra chlape prober se!
Furt na tom trváš ?
Poznám prípad, keď si šetrič dal na Š 120 zimné len na zadnú nápravu a vydal sa na " snežnú ralye ". Auto (Š 120) perfektne reagovalo na plyn, drapáky zaberali a aj brzdilo lepšie ako pred prezutím. No keď prišla prvá ostrejšia zátačka, škodovečka prestala reagovať na natočenie volantu a poď ho rovno do poľa . . . . . . . . . . .
to je přesně opačnej případ, u stodvacítky je potřeba mít lepší gumy vpředu. ale u předkáče vzadu. mimochodem dneska mě to jeden kolega vyprávěl, jak chtěl ušetřit a obul zimní u astry jenom na předek. na sněhu to bylo prakticky neovladatelné auto
je mít 2 sady kol.A když zima udeří,tak to před domem zmáknu na heveru za 20 minut.V servisech to je vždycky o nervy,co tam čeká lidí.
ktera v lete nedrzi stoupu, klouze, a na vode se chova spatne a v zime nedrzi stopu, klouze a na vode a snehu se chova spatne.
Nechapu kdo na tom muze jezdit. Na leto je letni obuti, na zimu je zimni obuti, na vsechna 4 kola.
... ta jasně říká, že tam kde je značka zimní výbava mají být zimní pneu na všech kolech u vozidel do 3,5t,u vozidel nad 3,5t na všech hnacích kolech. Toho profíka co jim radil dát zimní gumy na nehnanou nápravu bych chtěl vidět. Kdo to udělá, ten se na sněhu buď nerozjede, nebo sebe nebo jiného rovnou zabije. Je to jen další blud servru Idnes hodný trestního oznámení pro obecné ohrožení. Mají tady opravdu profi nápady jako tento, ještě lepší byl ten s dobíjením nedobíjecích bateriíí.Kdo chce vyhořet, nebo utrpět újmu na zdraví,ať to zkusí. Za tyhle nebezpečné žvásty by měli zavírat do kriminálu bez soudu nejmíň na 5 let nepodmíněně.
Uplne nechapu nekoho kdo ma zimni jen na jedne naprave, nicmene pokud naprikadl nekdo msito 4ks novych gum dokupuje 2ks za tzv. ojete, tak se zasadne na zimu maji davat nove na zadek a jete na predek. Prave proto, ze nerozjet se je mnohem mene nebezpecne, nez s novym dezenm jet jak prase, ale nechat si uletet zadek na ojetych gumach, ktere neudrzi stopu.
Kdo hodně jezdí, tak dvě sady gum (letní-zimní) na diskách. Kdo jezdí málo, tak celoroční prože než by ty dvě sady ojel, tak mu dříve zpuchří. Na letních v zimě jen když není sníh a maximálně na nákup. Hotovo.
Kombinovat letní a zimní na jednom autě je zvrhlost. Když už, tak celoroční a zimní. Zimní pak samozřejmě na hnací kola.
Třeba že Felda má náhon na přední? K čemu ty řetězy asi jsou? :)
Před dvaceti lety se jezdilo vesměs na pneumatikách Barum OR 34
A příští rok čekám článek, že uplně nejlepší je jezdit na zimákách od září do června, protože v noci je sakra klendra :-))
Lidi myslete hlavou, zimáky na mokru jsou horší než univerzály. Ono to vůbec neni tak černý nebo bílý, jak se v novinách tvářeji....
Například v Praze a okolí toho sněhu moc nepotkáte...
V Praze byl loni sníh cca měsíc. A stálo to napříš celou Prahou... jinak zimáky jsou na mokru horší to je jisté...ale těžko můžeš třikrát denně přezouvat podle podmínek