- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
... do provozu. Az to bude nejaky ocas zkouset podle navodu slajdem pres dve plny lajny proti me - tak Idnes pekne dekuju!
Občas mi připadá,že idnes,potažmo i MFDnes,dělá prostřednictvím těchto článků z řidičů totální hlupáky s IQ tykve.Hlupáky,kteří nepoužívají mozek a šlapou pouze na plynový pedál.Je jasné,že si v běžném provozu nebudu najíždět do protisměru,abych efektivně projel pravotočivou zatáčku....
Ono i na okruhu se musí doržovat určitá pravidla....
Hmm, já si na prázdné silnici bez problémů nadjedu.
predpokladam ze toto (jak projet zatacku) je vlastni 85% chlapu
kteri si konec koncu hrali s auticky od mala
-
nebo ne? - mozna vice napovi test osobnosti napr MBTI - http://www.mzda.blogspot.com/search?q=mbti
idealni stopa - racing line
-
http://vw-passat.blogspot.com/2009/10/idealni-stopa-racing-line.html
a příště rady, že do zatáčky se musí brzdit a zatáčet volantem chtěl bych vidět to najíždění a vyjíždění ze zatáčky v běžném provozu
Třeba od krajnice k dělící čáře??? Já přesně takhle jezdim a nepřijde mi to v běžném provozu jako problém....
zakladem je mit podhustene pneumatiky, vritit se do zatacky plnou parou a soucasne drzet plyn a levou nohou brzdu, tim, ze leva noha neni na brzdu vycvicena dosahnete vynikajiciho efektu. Pokud jsou u zatacky prihlizejici, je treba jeste nekomu zavolat mobilem a driv nez se rozslehate na kusy, meli byste se odpoutat......
bohuzel to je "prednost" manualu, u automatu neni problem mit pravou na plynu a levou neustale na brzde
naučí k čemu jsou blikačky, která strana vozovky je ta správná a kdy se mají a nemají používat mlhovky
blinkry zasadne malo a kdyz uz, tak obracene, nebo po dokonceni odbocovani, mlhovky zasadne s parkovacima svetlama a za silneho deste, pri tme, bez mlhy, nejlepe vsechny mozne
...že to nestudoval nějakej 19letej mistr světa, a nebude se svým renaultem 19 zkoušet průjezd ven ze zatáčky právě když se budu v protisměru dnes vracet z práce
Ten to studovat nemusí protože to ovládá od tý doby (1 rok), co dostal řidičák.
rychlou min. 6° DCT
aaaleee, velký výkon, samosvor, náhon na zadek, 5st. man !
Základem všeho je přehled. Buď vidíte nebo ne a tomu se musí přizpůsobit aktuální styl jízdy. V zatáčkách nám často zakrývá výhled svah, skála, stromy a jiné okolí lemující silnici. Často se na silnicích setkávám s tím, jak lidé bezmyšlenkovitě vykrajují takovouto zakrytou zatáčku nejblíže jejímu vnitřnímu okraji a ani netuší, jestli za ní nejde babka s vozíkem! Základem dobrého řízení je krom přehledu znát chování svého vozu v široké škále situací, nájezdových rychlostí, poloměru zatáčení. Nepodceňujme tuhle znalost a tenhle soustavný trénink. Čím více tohle známe, tím snáze a lépe se nám může řídit vozidlo během projíždění zatáček, a to i těch, které neznáme a prvně "čteme" danou silnici. Pamatujme na to, že čím dřive vidíme my druhé, tím dříve uvidí i ostatní nás. Nemusíme najíždět např. do pravých zatáček přímo do protisměru, přesto drobný výlet za středovou čáru v komcinaci s rychlostí, která NENÍ HRANIČNÍ pro bezpečný průjezd zbytkem zatáčky, kam ještě nevidíme, tak velmi pomůže.
... Jakmile vidíme přijíždějící vozidlo v protisměru, máme stále grip a trakci pro stažení vozidla čistě do našeho jízdního pruhu a především na to máme dostatek času díky tomu, že o protijedoucím víme o poznání dříve. Nemluvě o tom, že takový správný nájezd do zatáčky, se správnou nájezdovou rychlostí nám umožňuje vozidlo stáhnout k apexu zatáčky! To bych podtrhl. Najíždějme takovou rychlostí, ať máme možnost a prostor a souběžně s tím i schopnosti vozidla a pneumatik k tomu, abychom si mohli svobodně vybrat libovolné místo v zatáčce, ke kterému se přitáhneme. Jen tak nám nehrozí, že nás nečitelná zatáčka překvapí a pošle nás ven po tečně do dráhy protijedoucích vozů! Výsledkem je tak několik pozitiv:1) lepší přehled a viditelnost do zatáčky a odpadání vzájemného "vybafnutí" na sebe s protijedoucím.2) větší šance zabránit střetu s onou babičkou s vozíkem za zatáčkou.3) po větším poloměru zatáčky i obecně o něco vyšší a stejně bezpečná průjezdová rychlost, resp.4) menší opotřebení gum