- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To jako dam nohu pryc z pedalu a zacnu se ritit automaticky dopredu? To je velice ucelne, to je je jako drzet v ruce odjistenej granat.
.
Uz me pekne stve to prizpusobovani aut pro blbce. Zavadenim automatu pribyla hromada nehod kdyz si nekdo splete jednicku se zpateckou. Kdo si neporadi se dvema pedaly je IDIOT a nema co delat za volantem, nevim proc by mu melo byt nejak usnadnovano rizeni kdyz by ridit nemel. Kdyz to temhle lidem zjednodusime timhle jednopedalovym harakiri tak to teda potes pambu..
Pokud řidič omdlí či dostane infarkt, tak se vyřítí dopředu na plný plyn. To bude velmi žertovné.
Taková škoda, nebýt druhé světové a následně komunismu kde jsme mohli dnes být. Pevně věřím že by se vše i po válce zbrchalo
No a nebýt několika staletí doby temna, tak jsme už mohli kolonizovat vesmír. Nebo tu taky už vůbec nebýt. A jinak druhá světová jako taková nám moc neublížila, nebýt například preventivního vybombardování plzně, aby jsme na tom po válce nebyli moc dobře.
... Jára Cimrnan
ten patent samozřejmě udělil patentový úřad a ne Ing. Schmolka ani ta italská kancelář, ti jen zastupovali vynálezce před patenotovými úřady v jednotlivých státech. Během pár minut lze dohledat i US patent, DE patent, DK patent apod. a samozřejmě si vytisknout i celé patentové listiny. Nechápu, proč jsou na fotkách čísla těch patentů začerněný.
S manuální převodovkou se nemůže stát, že auto začne "do nekonečna" zrychlovat. Všechny ty případy s Toytou se staly blbým američanům, které když posadíte do auta s manuálem, nejsou schopni dojet ani na konec ulice.
blbych americanum... Jste smesnej. Holt se v autoskole uci s automatem, drtiva vetsina aut ma automat tak proc by meli umet jezdit s manualem? Ja si rad radim sam, vzdycky jsem rikal ze automat bych nechtel, ale po tom co jsem v US nejakou dobu pobyval, tak bych si tam jine auto nez automat neporidil. Divne?
Když je špatný mezikus-mezi pedály a volantem...
Ten, kdo si plete dva pedály nebo levou a pravou nemá co dělat za volantem a možná by se měl jít léčit. U mentální retardace jsou projevy jako nerozeznání dne a noci. Jaký je rozdíl mezi pravým pedálem, dnem a nocí?:-)
Leva a prava je ale trochu neco jineho nez den a noc. Lide, kteri maji naprosto vyhranenou jednu stranu (levak, pravak) s tim problem nemaji. Napr. pritelkyne muze cokoliv delat stejne dobre levou jako pravou rukou a neni hned schopna rict, ktera je leva a prava ruka. Nechapu to, ale je to tak. Stejne tak jako mamka, ktera je zase preuceny levak...
když jedu na tempomat, tak mám prvou nohu stejně za krkem
No taky sem se s nim naucil odpocivat... ale nezapominat na to, ze presunout nohu z plynu na bryzdu je rychlejsi nez nekde od sedacky pod sebou... ve 130 na dalnici to muze mit treba i tukancovy nasledky. setina sekundy je pri 130km pres 30cm... pomalejsi reakce, resp "preprava nohy k pedalu" muze byt i detetina sekundy a to uz jsou 3 metry :-)
... aby se nedával řidičák každému....
Děsí mě, když čím dál tím častěji potkávám na dálnici lidi, kteří mají přes volant rozložené noviny nebo se ženský malujou....
A jak pozna komisar pri zkousce, ze pred nim sedi clovek, ktery si bude na dalnici cist noviny?