Diskuze
Konec legendy: dnes vyrobili poslední Škodu Octavii první generace
Děkujeme za pochopení.
Pikolik
Mam ji
Mam ji a zatim si nemohu moc stezovat. Mohu jen porovnat s faviritem a felicii co jsem mel pred tim. Ta felicie byla asi nejspolehlivejsi, skoda jen ze ji hnily ty paty dvere. Octavie je o neco vetsi a tizsi a clovek se citi o krapet bezpecneji. Jinak souhlasim ze to bylo asi prvni "svetove" auto, ktere udelali.
stratus
skoda...
Skoda, ze autor nenapisal, teda aspon som to v clanku nenasiel, aku mala motorizaciu, vybavu a kam to auto smeruje... Napriklad ci si ho odobral nejaky zasluzily pracovnik, alebo slo rovno do muzea...
čirokéz
Nadcasovy design
To auto ma porad smrnc, nadcasovy design, I po tech letech je porad hezci nez Oct II . O fabiich sned nema cenu se ani zminovat.
Lev-z-Rožmitálu
Re: Nadcasovy design
přesně
spolu se superbem 2 nejhezčí auto co se kdy jako škodovka vyrábělo
Ahasver
Kecy.
Poslední Škoda Octavia první generace sjela z výrobní linky 21.12.1971.
rudyshy
Re: Kecy.
mno yo ale ta oktavka co vtedy zliezla je len pre fajnsmekrou ;)
ukasek
Spolehlivost
Po Golfu II. jednoznačně nejspolehlivější auto, co jsem kdy měl!
habakuk1
úvaha
Místním mudrcům bych rád doporučil, aby nejdříve zkusili vyrobit čehokoliv jeden a půl milionu a pak to s úspěchem prodat.
Teprve potom mohou pindat, zda tento výrobek byl šunt či nikoliv.
Angelost
.
Na to jak je to ubohy auto tak se na trhu udrzelo docela dloouho, to jo! Je jasne, ze tohle vovci auto byto tady v cechach revoluci. Po vyberovych modele favorit, felisia nebo rapid.
ajsmen
Re: .
Možná by nebylo od věci občas zapojit mozek a naučit se psát, než začnete s ostatními sdílet názor....
you.can
není to zas až tak dobré auto
ale je pořád o 1000% lepší než kdejakej francouz. Mám peugeot 307 ze 2001, začal mi špatně spínat přepínač blinkrů a světel. Pokuď ho chcete novej (na oktávku seženete do tisícovky) a na peugeot musí být na míru dle výbavy: klima, esp, mlhovky, radio a další věci, stojí 13 500 :-) de..lní páčka, to nepochopím. To stejné alternátor, originál za 13 000, podělali se vstřiky, jeden za 13 500,-, jsou čtyři. Francouze už nikdy nekupovat...
f0rr35t
Re: není to zas až tak dobré auto
Měl jsem francouze ještě nedávno a ačkoli na něj zas moc nenadávám, tak jsem si od něj dal raději pauzu a nevím, jestli se k němu vůbec někdy vrátím... nejspíš ne. Nebylo to špatné auto, ale jsou lepší. Ale musím pochválit komunitu okolo Renaultů, protože na fóru se dozvíte fakt úplně všechno a je tam plno ochotných lidí
Antikodex
14 let ve výrobě
Jen doufám, že stejně dlouho se NEBUDE vyrábět současná O II s ťamanskými světly!
nehavel
Českej Logan
V diskuzi jsem četl mnoho projevů uznání k OI, mimo jiné že postavila Škodovku na nohy a že má nejlepší poměr cena/ užitná hodnota na světě. No, nevím nevím, ale v prvním případě mohu říct to samé o Dacii Logan, a ve druhém je nutno odporovat, neb nic nepřekoná rovněž Logan MCV. Zkrátka, není to špatné auto, ale rozhodně ne tak dobré, jak je v ČR vnímáno. Nejvíc mi vadí ta masovost, ale to platí pro všechny Škody. Připomíná to časy před listopadem. Konečně, za ty prachy šlo vždy pořídit daleko lepší vůz. To platilo u nových i mezi ojetinami a vlastně to platí i u těch současných. Jak jsem kdysi četl ... Škoda Octavia = manažerský pocit pro český lid
dracekvo
Re: Českej Logan
To je ten trend co panuje z dob favoritů. Že škodovka je česká a dily tam jsou za hubičku. Mě teda příde, že servis oktávky vyjde na úplně stejné peníze jako jiného běžného auta z toho roku.
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Šéf inovační platformy: V Praze by mohla nad Vltavou létat dronová donáška
Vysíláme Těžko průjezdná ucpaná města nejsou zdaleka jen českým problémem. Po celém světě se experti...
Milán auta vyhání, novinky se pokoutně představují mezi židlemi a módou
Lombardská metropole se už dlouhé roky vehementně snaží vyhnat auta z centra. Ta se tam v době...