- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Netuším proč si to kupují, ale asi se s tím dobře jezdí a moc to nesmrdí. Z města se s tím asi člověk dostane na elektro nebo hibrid a po dálnici to žere jako každý jiný auto- podle toho, jak s tím kdo rychle jede.
http://www.youtube.com/watch?v=8Q0pjyJyGbI
http://www.youtube.com/watch?v=YCBc8pL1SGc&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=dEROQCvSMfo&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=wscMNXNuBd8&feature=related
zminena auta z dokumentu, ev1 nepotrebovalo po 80 tisicich v podstate zadnou udrzbu a to byl rozhodujici faktor proc se ho rozhodli zlikvidovat spolecne s s hondou ev a toyotou rav4 ev, nove neprodane vozuy sli krasne do lisu kdesi v pousti i kdyz bylo kupa zajemcu
Ale patent koupil americky GM a poslal tyto baterie krasne do vysluzby ..... s nemi nebyl problem ani 100km bez nabiti, a to nemluvim o tom, kdy si nadsenci v US postavili elektromobil z baterii do notasu a ten mnel dojezd 300 - 500km :P
tady je odkaz na video
http://video.google.com/videoplay?docid=8304284228545315999#
ktere bylo diky velmi zajimavym informacim ocividne stazeno ze vsech kanalu ...
jeste ze sem to videl ... technoloogie pro elektromobily jsou uz davno, ale velke koncerny nemaji zajem, protoze by to pripravilo o praci spoustu lidi ... takze kecy o tom ze nejsou baterku sou zcestne
Urban legends... Nic jiného. Ještě ti tam chybí, že za vším je židovské spiknutí.
kdy sakra udelaji elektromobil s pomocnym spalovacim motorem, ktery bude POUZE dobijet baterie. At ho udelaji malinkaty, neco jako Fabia nebo jeste lepe Lupo, at je karoserie z hliniku a bez zbytecnych technickych blbinek a at ho opatri baterii, ktera postaci na 100 km. A bude se to prodavat jako teple rohliky, do mesta nikdo vic nez 100km denne nepotrebuje...
A dvakrát ročně si koupíš nové vozítko. Vlastně jenom jednou ročně, v zimě se tím nebude dát jezdit.
Mam od srpna10 Prius treti generace, najeto cca 12tis km, za celou dobu jsem neresetoval pocitac a spotreba 5,3 l/100km . Primo v toyote mi rekli ze pod pet litru na sto se s tim nemam sanci dostat, protoze mam 17" kola.... Jezdim hodne zlehka, nemam tezkou nohu na plynu ani na brzde, jezdim plynule, v zacpach vzdy na baterky, jezdim vzdy sam s prazdnym kufrem... muj verdikt ? dejte mi blbou octavku v dieselu s lepsi nez stand.vybabou a jsem happy.. :-/
Mám obyčejnou Oktávku TDI 1,9 kombi 4x4 a pokud jedu volně,to je,že dodržuji povolenou rychlost a přiměřeně dojíždím,tak jedu pod pět litrů.Problém je akorát když jsou velký mrazy,protože to trvá 10-15 km než ohřeju motor na 90° ,asi to "sežere" topení.Termostat OK ,nasávací otvory v masce jsem taky uzavřel.
tak jedině tenhle (až na tu úděsnou barvu...)
http://www.auto-mag.cz/video-novinky/hybridni-budoucnost-ferrari/88/
(ve smyslu celé koncepce) vypovídá několik faktů:
- dokonce ani zaměstnanci Toyoty v hybridech nejezdí a nemají je jako služební auta, přestože Prius není zdaleka jediným hybridním modelem
- Prius 2008 s ultrasupernízkoodporovými pneumatikami, velmi optimalizovanou aerodynamikou, supermegaoptimalizovaným systémem spotřeby a kdoví čím ještě jezdí v reálném provozu kolem 5ti litrů /100. RAV4 r.v.2006 2.2 D-CAT jezdí bez ohledu na obsazení, pokud se držím mimo dálnice a nepřekračuju předpisy, svižným a nezdržujícím stylem do 6,5 litru nafty, a stojí nová míň než Prius a servis má levnější. Jo a vejde se do ní víc, uveze víc, a má aerodynamiku bitevní lodi.
P.S. a to je Prius nejdále dotažený ze všech hybridů co se dělají. Tak co se nám to tu kdo snaží zase prodat?
BTW nejlepším individuálně použitelným receptem proti palivové i finanční krizi je na dálnici jezdit o 10 až 20 km/h pomaleji. Dojezdové časy se zkrátí o jednotky procent a spotřeba spadne o třetinu.