Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

VIDEO: Britští autogentlemani MG se vrací z Číny domů

Historie tradiční britské značky se za lamanšským průlivem uzavřela v roce 2005. Po bankrotu ji převzala čínská Nanjing Automobile Group. Teď se MG, které bylo vždy ikonou sportovně zaměřených řidičů, do Evropy vrací. Má připravený nový model a v Británii otevřelo nové vývojové centrum.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MG

Rubik1

17. 11. 2010 18:28
"všechno je co nejjednodušší"

A není to spíš tak, že dnešní složité, ale mnohem lepší řešení tehdy neznali?

0 0
možnosti
T

Tommi_82

17. 11. 2010 18:42
Re: "všechno je co nejjednodušší"

Ale znali. Spíš chtěl zdůraznit že TC se drželo ještě takové té klasické předválečné koncepce zatímco TD už mělo mnohem složitější podvozek. Řekl bych.

0 0
možnosti
T

Tommi_82

17. 11. 2010 18:24
Chybička se vloudila.

Jako majitel Roveru 75 svoje auto poznávám částečně v Roewe 750, a hodně v MG 7. Takže si to opravte, V MG6 ani Roewe 550 nic nepoznávám.

0 0
možnosti
M

mikookim

18. 11. 2010 7:58
Re: Chybička se vloudila.

jak byste toho rovera 75 hodnotil? otec by rád tento model na své klidné jízdy po okreskách

0 0
možnosti
RT

ruda281

17. 11. 2010 15:57
Hnus po cinsku

aneb jak udelat z klasiky fialovy hnus na koleckach. Takovych modelu tuctovych aut uz jezdi desitky. Cinani nam opet ukazali jak jsou naprosto neschopni jakekoliv inovace a kopiruji, a kopiruji, a kopiruji...... 

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí

26. dubna 2024

V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...