- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Přitom stačilo napsat, že celý systém má mít větší účinnost než dnešní spalovací motor a tedy nižší spotřebu paliva. To je ekvivalentní nižší produkci CO2.
Já chci, aby to jezdilo na naftu!!!
Ale prdlajs naftu, pouzitej fritovaci olej!
Teď už jen elektromotory v nábojích všech kol (tj. není potřeba nesmyslná převodovka ani hrbolatý interier kvůli převodu hnací síly zepředu dozadu), ovládání joystickem a drive by wire (tj. vyhodit volant a všechny mechanické nesmysly kolem) a snad konečně auta překonají 100 let staré a nesmyslné koncepty.
.
Snad se toho dožijeme.
V takovém autě je jedno, jakou technologií se vyrábí proud pro dojezd auta nad rámec baterií. Proto je možné v něm rychle vyměnit pohonné ústrojí i v reakci na nějakou krátkodobou záminku a není potřeba tvořit nové auto.