- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak toto je nazor hooodne omezeneho jedince...
toho, kdo jim víc podstrčí
Hmmm ..... bohuzel nekteri ano :o(
mizerní řidiči, co nemají žádný přehled o dění okolo nich a jsou rádi, že jedou. Takže jsem pro nezvyšovat rychlost. Mohla by to možná vyřešit nějaká dobrovolná vyšší řidičská škola, kde by se vykonala zkouška a po úspěšném absolvování by se mohlo jezdit rychleji na dálnici, nebo okreskách.
Mizerní řidiči jsou nebezpeční i při rychlosti 60 km/h, takže proč omezovat ty nemizerné?? Poláci na svých ubohých "dálnicích" zvyšují povolenou rychlost, ale my, co máme nejdražší dálnice v Evropě, budeme snižovat či buzerovat??
Jako vždy IDNES v souladu s vládní mocí není nestranná, její články a hlavně titulky "vychovávají", místo aby zprostředkovaly více názorů, je tu jen názor "Tržilovské skupiny" policejního státu, tam budou jen restrikce, pokuty, pranýř a souhlasně bečící ovce.
Připadá mi, jako kdyby DNES vlastnil kromě pana Leštiny i pan Tržil.
Opačně vyzníváních článků je jako šafránu. Mýto, trest, nezvyšovat rychlost, snížit rychlost, 30 km/h, 50 km/h,... Na to máte nějaký kodex, páni novináři ?
Poláci teď rychlost zvýšili. U nás jí zvyšovat nechtějí, protože chtějí vybírat pokuty, kdyby to zvýšili, tak by nic nevybrali.
Jsem zvědav, jestli ten příspěvek smažou...
přečtěte si d-fens, článek nižší princip...
Není za tím nic jiného než snaha sjednotit všechny účastníky v autech na jakési hodnotě tempa jejich přesunu - defacto se jedná o sociální smír. Aby např. důchodce ve Fabii HTP měl stejné šance na zdárný přesun z místa A do B jako podnikatel v Bentley Continental. Bohužel to má i spoustu negativ. jedním z nich je zhoršení propustnosti komunikace, neboť častým jevem je tvorba dlouhých kolon aut jedoucích rychlostí, kterou určuje první vozidlo, a pokud je v něm dogmatický dodržovač předpisů (raději pojedu 120, co kdybynáhodou...), máme tu skoro ideální podmínky pro vznik řetězové havárie, o nemožnosti se do takové formace zařadit odjinud nemluvě.
Nezabíjí rychlost, ale hloupost. Rychlost následky hlouposti nanejvýš zhorší...
No jasné, hluchý a slepý dúchodce na Fabii HTP a za ním dynymický 20 mladík na BMW M5....
Jak je možné, že v Německu není rychlost na dálnici omezena a přesto je tam méně nehod?
Němci si totiž už dávno uvědomili, že nezabíjí samotná rychlost, ale lidská hloupost
cituji z článku - "S lupou obcházejí místo nehody, propočítávají, proměřují, analyzují." EHMMM.... . Tomu snad nevěří ani ten pisálek...
Nemá cenu. Každý den jezdím po D1 a náš národ na to prostě nemá. Až se naučí využívat všechny 3 pruhy, tak potom možná začít nacvičovat správné najíždění na dálnici.
A díval ses i někde jinde, jak to vypadá, když maj tři pruhy, když už tak zmiňuješ ten národ? Nebo znáš jen ten kousek D1? Já jen že třeba okolo Mnichova, kde jsou tři pruhy, je to nemlich samý jak do těch Mirošovic...
od korupce a skandálů řebíčka a spol.
Ty jsi jasný.