Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Mercedes budoucnosti má karoserii z rostlin a váží míň než trabant

S Mercedesem Biome se na silnicích nesetkáme, tedy určitě ne v nejbližší době. Ovšem jednou mohou mít karoserii z rostlin běžné mercedesy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Podrazza

Hepčá!

V tak lehkém voze se nemusíme bát bočního větru. V době kdy začne jeho výroba už budou tyto nepříznivé povětrnostní vlivy trvale vypnuty :-)

0/0
29.11.2010 16:17

radik

Cože?

Na materiálech, které by nahradily drahou ocel pracují výrobci po celém světě. - ;-D jo ale zatim je to všechno mnohem dražší než ta "drahá ocel" a ty levnější zase vůbec nevyhovují svými vlastnostmi... ocel bude ještě pár let ta levnější.

0/0
29.11.2010 16:08

Joe-cz

Změna

Alespoň by byla konečně nějaká změna ve tvaru aut, než pořád vyrábět sobě podobné bečky.

0/0
29.11.2010 15:02

mimozemštan z Marsu

Lidovy vuz ?

Je to videt ,ze umeji vyrabet auta pro kazdeho

0/0
29.11.2010 11:55

mraduk

A sloupky

Ty A sloupky jsou vskutku výrazem designerské geniality. Proboha, vždyť by se za ně schoval i slon stojící u přechodu...

oceňuju koncepty zaměřené na nízkou váhu, nechápu proč současná auta pořád přibírají na váze, ale tohle je prasárna.

0/0
29.11.2010 11:51

radik

Re: A sloupky

Jasně u designérského díla který nikdy nejezdilo to opravdu hodně vadí ;-D

btw... jak o tom vůbec můžou psát jako o prototypu když to ani nejezdí? Prototyp je zkušební výrobek - ne socha kterou postaví někam na podstavec a tam zůstane než se rozpadne.

0/0
29.11.2010 16:17

Jan Vrana

To nejdulezitejsi v clanku chybi

a sice druh rostliny. Jedna se o konopi neboli travu, mozna geneticky modifikovanou. Po havarii muzeme auto kompostovat a nebo proste vyhulit.

0/0
29.11.2010 11:50

JTR1

Re: To nejdulezitejsi v clanku chybi

nebo hulit za jízdy ;-)

0/0
29.11.2010 11:51

JTR1

Hmmmm

a jak to bude jezdit ve sněhové břečce??? ;-)

0/0
29.11.2010 11:44

vault

inu

je videt, jak byl trabant nadcasove auto...

0/0
29.11.2010 11:39

john.h

obslehnutina

obslehnuta audina z filmu ja robot z trochu kulatejsima tvarama:

http://www.hollywood-diecast.com/I%20robot%20audi%20pic.jpg

0/0
29.11.2010 10:30

unbreakable debater vol.14

Re: obslehnutina

Kolik máš dioptrií? 8-o

0/0
29.11.2010 10:37

unbreakable debater vol.14

No to je pčekvapení, že je to lehké, když v tom není motor

8-o;-D

0/0
29.11.2010 10:02

ztrewq

mno,

"letitý trabant" mal síce viacero častí (povrchu) karosérie z duroplastu, lenže zadné čelo a stena medzi motorom a priestorom pre cestujúcich bola z celkom hrubého oceľového plachu, podobne ako podlaha a nosná časť držiaca motor s nápravou.

0/0
29.11.2010 9:25

ivoš

Re: mno,

Letitý Trabant měl z duroplastu pouze povrchové panely karoserie, celá nosná konstrukce byla ocelová. Mezi námi, udělat ty panely plechové by asi vyšlo ještě lehčí. Duroplast ovšem nerezne.

0/0
29.11.2010 14:24

natvrdlý

hmmm

Zajímavá studie, ale Trabant je Trabant! :-)R^

0/0
29.11.2010 9:01

666.hell

Audi

Hmm vubec mi to nepripomina Audi z filmu Ja, Robot. Ale jinak hezky.

0/0
29.11.2010 8:45

whitemagic

hm

mě to příjde hnusný a k ničemu.Vyhozený prachy:-/:-/:-/

0/0
29.11.2010 8:05







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.