- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Všechny masovky jsou šrot. Nechce-li někdo šrot, musí těžce připlatit. Šrot se totiž výrobcům náramně vyplácí.
Ano. Monžná to má okoukanou geometrii podvozku, možná to má okoukaný trojúhelník řidítka, sedlo, stupačky, možná to má okoukané technické detaily. Ale výkon, průběh, chování motoru, nastavitelnost a kvalita odpružení podvozku je pořád dost bídná. Tak 3-4 roky za "špičkou" v podobě hondy, yamahy, ktm, bmw a aprilky. Číňani se učí rychle ale je potřeba ještě pár let počkat
TV made in Czech nebo notebook made in Czech..
Cena dobrá, ale popravdě odpovídá kvalitě. Už to nění šunt za 40. Jak půjde dál nahoru kvalita, půjde nahoru i cena. Mě se vyplatí každý rok koupit novou Suzuki na konci sezony prodat a připlatit si zase na novou. Předpokládám že ta finanční ztráta po jednom roce u tý číny bude zhruba tak podobná.
mam pres 2 roky cinskej pitbike XMOTO Lifan CBF33A (125ccm) a jedina zavada byla 2x pretrzeny plynovy lanko - prezil i motokrosovou trat na Slapech - za 17 tisic naprosta spokojenost
Nejsou sice tak vymazlené jako od tradičních výrobců, ale co se bezpečnosti týče, nelze jim mnoho vytknout. Přitom cena výrazně nižší.
hazard ze zivotem tydle cinsky motroky, barierove zkousky naprosto katastrofalni !
se inspiruje modely Japonských výrobců..........proboha a jak jinak chcete udělat enduro??!!