- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Muze mi nektery z mistnich zastancu americke superkvality aut vysvetlit proc vetsina americkych vozu skonci po 4 letech ve srotu zatimco evropske vydrzi klidne 4x tolik?
nebude to take tim, ze v porovnani s prumernymi platy budou auta domaci vyroby v USA levnejsi a ze 4 lety cyklus je normalni prumerny cas, po jakem se dela "update" a lide si koupi nove auto? A s novejsi technologii?
Neni presne rici, ze "jdou do srotu", ale vetsinou na trh pro ojeta auta, kde se prodavaji levne. Je na ne zakazniku dost. USA je zeme, ktera zavisi na automobilove doprave a kdo si nemuze dovolit zbrusu nove auto kazde 4 roky, ten kupuje z vyberu ojetych.
Ne že bych byl fanda do amerických aut ale už dlouho si všímám jedné podstatné věci a sice toho, že i nejobyčejnější auto ze států má styl a designovou linii, což se o evropských vozech už dost dlouho říct nedá. O spolehlivosti a kvalitě nebo bezpečnosti nemá cenu mluvit, evropská auta s vyjímkou mini a malých vozů vedou ale náskok se rychle snižuje. V letech, kdy vznikla tato modrobílá korveta se jednalo o jeden z nejlepších vozů na světě, jízdní vlastnosti jsou poplatné době a divit se, že auto nemá posilovač řízení nebo brzd není na místě. Kdo byl v americe pochopí, proč tomu tak je.
Prej kvalita, se podivej na nejaky nezavisly zebricek typu JD power (ne nemecky ADAC), a pak neco povidej o kvalite. To bude podobne jako s tim, ze americka auta neumeji zatacet. Dodavam, ze to co prodavaj v evrope je odpad.
Starý auta mají něco do sebe,tehdejší design připomínal auta a dávaly se opravdu pořádný poctivý motory,ne žádný TDi a podobný dopovaný s**........i když ty dnešní mají třeba vyšší výkon a daleko nižší spotřebu a lepší kultivovanost,pocit z pořádnýho motoru to prostě nikdy nemůže nahradit
A nejvíc je to znát v designu,tehdy si s tím dávali většinou hodně záležet a auta většinou s tím chromováním a promyšlenějšími tvary pěkně vypadala,ne jak dnes většina tuctových aut vypadá jako vajíčka na kolech
Corvetta to je shit co neumi zatacet. Proto vyklepla vsechny Ferrari, Maserati a Jaguary na Nurgburgringu.
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_N%C3%BCrburgring_Nordschleife_lap_times
Tohle má opravdu s řadovým modelem hodně společného http://www.ws6racing.com/gallery/d/275-2/Chevrolet-Corvette-C6-Z06-044.jpg
Asi jako ta Dacia Duster pro Pikes Peak.
Podívej se pravdě do očí, chytráku, a zjistíš, kolik % nehod zaviní ženy a kolik muži. A zjistíš, že někdy je lepší si svoje upocené kydy nechat pro kamarády do putyky. Pivem změklý mozek to zřejmě potřebuje.
Kvalita aut Chevy od GM je rozhodne vyssi nez znacky VW. Ta je vubec nejhorsi na americkem trhu aut a za nim uz je jen Mitsubishi.Corvette je oblibene auto v USA i jinde na svete. Ovsem ty nejkrasnejsi se stavely pred desitkami let v provedeni Stingray. Za zminku stoji dnes uz nevyrabeny model maleho Solstice (Pontiac) nebo Firebird (TransAm) nebo Chevy Camaro s vynikajici kvalitou.Jak znamo kvalita evropskych aut je pofiderni a udaje jako spolehlivost a kvalita podle znacek nikde v Evrope z pochopitelnych duvodu nedostanete. V USA se zabyva temito udaji po desitky let renomovana firma J.D.Power. Je to firma ktera hraje dulzetou roli pri nakupu noveho vozidla u lidi kteri maji mozek.
Kvalita: http://www.jdpower.com/autos/ratings/quality-ratings-by-brand/
Spolehlivost: http://www.jdpower.com/autos/ratings/dependability-ratings-by-brand/
Muze si dovolit Evropa mit firmu ktera by PRAVDIVE informovala o spolehlivosti, kvalite vyrabenych aut?
Ani nemusim číst diskuse, aby mi bylo jasné, co se tu objeví. Jezdí to jen rovně, na objem malé výkony, příšerná kvalita.
Třeba k tomu, že jezdí rovně. Ano, na českém tankodromu tomu ujede i octávie, ale na tehdejší dobu to bylo velmi dobré. To, že to má listová péra znamená jen to, že do nedrží dobře na hrbolaté silnici. Pokud je kvalitní, pak to jede velmi pěkně a nenaklání se to ani moc. Rozhodně to nezaostávalo za evropskými soudobými vozy.
K výkonům. Například z půlky 60. let měli některé některé corvetty vstřikování a maximum výkonu kolem sedmi tisíc otáček. A třeba v devadesátých letech měly stejný litrový výkon jako mercedesy. Nutno podotknout, že corvetta je vcelku lidový vůz a né žádné raritní auto. Není to co se image týká konkurent ferrari. Ale ukažte my nějáké evropské sériové vyráběné auto s výkonem přes 500 koní které se vyrábělo v šedesátých letech. Navíc důvodem pro tak malý výkon byla jednak spolehlivost, protože servis tam vážně není jako v Evropě nejdál 20km
jen idiot vezme Corvette na hrbolatou silnici. Kvalita Chevy aut je rozhodne vyssi nez drtive vetsiny evropskych automobilek. To je ostattne uz pomerne dost let znamo po celem svete. Kvalita vetsiny aut vyrabenych v USA je na urovni vyrobcu jako je Honda a dokonce i Toyota.
Takovy Lincoln (Ford Motor Co) ma dokonce kvalitu svych aut vyssi nez dosud nejkvalitnejsi Toyota (Lexus).
Odstrasujici kvalita aut prichazi predevsim z Evropy. J.D.Power nehodnoti tak pofiderni znacky jako je Opel nebo Fiat Seat.. nebo i Skoda. Hodnoti jen vozy ktere se vyrabi nebo dovazi do USA. To nejkvalitnejsi co Evropa vyrabi je Mercedes a Porsche a vycniva dobrou kvalitou i BMW nikoliv vsak Audi. Tradicne mizernou kvalitu ma Chrysler zejmena u Jeepu a Dodge.
Chevy Corvette je vyrobkem nejvetsi firmy na svete s nejvic prodavanymi auty na celem svete (Toyota neni prvni uz davno), ma kvalitu svych aut na urovni o jake se muze beznym vyrobcum v Evrope jen snit. Buick, Cadillac,Fordova rada Lincoln jsou #1
Mě se tyhle auto nikdy nelíbily. Přijde mi to divné, bál bych se do toho sednout. Mě se líbí třeba Pro Evo 8 nebo nová Corvetta, ale na těch starých nevidím zhola nic. A nadpis zase vymýšlel nějaký pitomec.
auto pro zenu co rozumi autum a ma hooooooooodne penez... Anebo hoooooodne bohatyho manzela..
no ja bych rek,ze pani autum moc nerozumi, aspon me nepresvedcila, a to auto neni zrovna pro ni delany. Dyt to skoro ani nemuze uridit, sama to priznava. Presto ma ale nadprumerny vkus.
že to na dvorku vytrhá asfalt, ale v první zatáčce se to rozstřelí o strom... Jinak hezky to vypadá, to jo! Ale tak trochu americky - dost extravagantně...
To taky nejsou auta stavěný na Českomoravskou vrchovinu, ale na široký emerický prérie