- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
takže znova po miliónprvé - deklarovaný je dojezd 175km. Jen pro představu zelených makovic udávám správný postup pro výpočet reálného dojezdu:
1) faktor stáří baterií - v třetím roce užívání je kapacita baterií snížena skoro o 40%. Uvažujme polovinu degradace, která průměrově odpovídá 1,5 roce užívání. Z dojezdu zbývá 140 km.
2) faktor rychlost - při rychlosti vyšší než 50 km/h je spotřeba energie o 20-30% vyšší (u deklarované maximální rychlosti je to dokonce o 60%) . Z dojezdu zbývá 89 kilometrů.
3) faktor zima - při pohledu z okna je to snad každému jasné. Kapacitu baterií mráz pod -10 stupňů snižuje o 30% + 20% za zvýšenou spotřebu při topení v interiéru. Z dojezdu zbývá 1,5 kilometru.
Opravdu vám to na dojezd po městě stačí? Toto auto, které si odvezete v létě z autosalonu bude úplně jiné auto, než které budete za rok a půl provozovat v zimě.
+1 Bude prča sledovat počet vymrzlých "ekologů" na silnicích v počasí jako je například nyní
i se zapoctenim vsech moznych danovych vyhod to asi nebude zpocatku prodejni trhak
mě spíš zajímá proč bych ze svých daní (naštěstí se to do ČR ještě nedostalo) měl platit cizí baterie?!? Pokud někdo chce jezdit "ekologicky" (uhlíková stopa takového automobilu je dosti diskutabilní), tak ať si to zaplatí. Nechci sponzorovat něčí úchylku
Jediny poradny auto od Nissanu je Patrol a to jeste jen ten starej.
nissan dělá spoustu skvělých, průměrných i úplně nezajímavých aut. Patrol, 370z, GT-R jsou špičkami své kategorie, x-traily i qashqaie si svoje kupce taky učitě najdou. a pak asi mají speciální oddělení na obludy jako je cube
Až pomalu všichni začneme jezdit ekologicky, tak jak potom budou protestovat proti stavbě dálnic??? Ví někdo co plánují jako další terorizování lidí a nebo ještě zatím nemají strategii jak začít prudit o poté?
Neboj, neco najdou. Bude to nejake vypalne a prerozdelovani a omezovani svobody, standard. Zaqcina to cyklostezkami, konci to 50% z tvych dani na zelene kraviny.
nejlepší automobilka současnosti - to je REALITA
Tak a teď ještě tu o Červené karkulce prosím
jako luxusni jesterka pro prepravu osob po arealu Temelina
ale přijatelný auto, pokud by bylo pro někoho, kdo jede 10 km do práce a pak 10 km z práce denně,pak by to mohlp být ideální auto ( hlavně do města) jen ještě otázka, na kolik to přijde, pokud víc než Prius, nebo podobně jako Opel ampera, pak je to nesmysl..
Elektromobily zlevní až hromadná sériová výroba. Nějak se ale začít musí a rozjíždí se to celkem slibně.
při takovém dojezdu jsem pomalu nervozní kdy začne svítit hladový oko . Japonci tady moc nezabodovali - taková vzdálenost je pomalu přejezd Tokya z jedné strany na druhou Možná kdyby snížili výkon na polovic, ale to by nevypadalo tak cool.
Zase nepřeháněj. V Japonsku jezdí elektromobilů či dalších elektrovozítek už plno. V tomhle jsou asi tak deset let před náma.
...nemůžu si pomoci,ale tohle auto mi zepředu hodně připomíná kapra neb nějakou jinou sladkovodní rybku...ale před vánoci je to asi na místě,že jo....:)