- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
už si ani nevzpomínám kdy naposledy udělal Renault pěkné auto
kolem nas jezdi prevazne a temer vyhradne pouze francouzska auta. Obyvatele s nimi najezdi hrozne, vubec o ne nijak nepecuji, je az neuveritelne jak na ne kaslou a presto nemaji servisy do ceho pichnout a co opravovat.
JJeste stesti, ze se obcas musi aspon vymenit olej nebo filtr, sama to muzu taky potvrdit. Uz nekolikate francouzske auto a nikdy nic.
Za to zadne Fabie Superby a nic podobneho tu nejezdi, protoze se jich vsichni boji. Podobne jako nekteri zdejsi diskutujici Ranaultu.
a nezapomeň dodat, že jezdí na vodu, a ti co dělaj v servisech umírají hlady, hlupáci, co se cpou někam, kde nejsou potřeba.....
Připomíná to Hyundai Sonata (tedy zepředu, ale tohle Latitude už podle názvu bude pěkná sra.ka. Prostě přerostlý Flujtajxlexcelence. Jó zlatý Hyundai
Tohle žádný trhák nebude. Jenom se mihne a zmizí v propadlišti dějin. Francouzi zatím nepochopili, že auta dělat neumí. A navíc tohle auto vzniklo ve spolupráci s Datsunem, takže ho NEKUPUJTE. Nejlepší čtyřdveřové sedany stále dělají Němci.
Francouzi delat auta umi, stejne jako je umi delat Japonci, stejne jako Italove a dokonce i Americani kdyz se jim chce. Ze naprosta vetsina americkejch, italskejch, francouzskejch ale i nemeckejch aut sou sracky je dany poptavkou...
Nejak sem nepochopil narazku na Datsun, coz je dnes Nissan. A Nissan dela zatracene dobry auta.
Pokud bych ale chtel velkej francouzskej sedan tak C6 je snad ve vsem lepsi nez tenhle Renault, takze cena je jediny co muze lidi motivovat to koupit...
oba konkurenti jsou známí svojí kvalitní a spolehlivou technikou. Konkurovat lze pouze nižší cenou, to se vymstí v ceně náhradních dílů, které tradičně francouzská auta potřebují ve větší míře. Kdo nerad jezdí do servisu, ten si koupí Mercedes nebo BMW, VW nebo některou z větších Škod. Komu nevadí, že musí často opravovat, ale chce levné náhradní díly, ten si koupí Fiata. Někde mezi těmi extrémy je pak Opel , Ford a Volvo. Frantíci mají vesměs předražené náhradní díly, stejně jako Japonci.
Některou z větších Škod? Velkej je akorát superb. Ostatek je tak pro manažéry na I. nadzemním levelu.
Manažer v Renaultu ? Jako vtip dobrý. Neznám žádného manažera, nebo podnikatele, který by vlastnil toto auto.
do nespolehlivého Renaultu....
Vzpomínám si jak si tři majitelé spřátelené firmy kupovali pro sebe auta, jeden koupil BMW, druhý Audi, třetí si koupil nejnej model od Renaultu.
Firma měla pracovní výjezd se zaměstnanci spjený se školením, v podvečer se zaměstnanci rozjeli domů a poslední vyrazili majitelé, hrdý vlastník nového Renaultu nemohl odjet, auto stávkovalo, posléze se mu při xtém pokusu nastartovat podařilo, že všechna okénka sjela na doraz dolů a auto totálně zemřelo, zbývající dva spolumajitelé firmy se dobře bavili, zoufalý majitel nového Renaultu je žádal o pomoc, recesisticky se zasmália jeden z nich povídá :"Co chceš, když jsi si koupil auto,které má ve znaku ..........A odjeli. Renault šel z firmy pryč a to i přes to , že se dealer Renaultu dušoval, že je to vybavením "Francouzský mercedes"
Tři majiteké spřatelené firmy...Dál už to ani nemá cenu číst:-D Je to jako vtipy, jsou tři horolezci, Čech, Rus a Američan...
Renaulty si kupují ženský a chlapi co nerozumí autům. Navíc bvětšině se to opravdu prodraží... Pmatujete první Lagunu - nejméně spolehlivé auto světa?
To víte, státní firma nic kvalitního dělat neumí