Diskuze

Problém s dojezdem elektromobilů vyřešen. Budou se nabíjet bezdrátově

Britsko-novozélandská společnost HaloIPT se chlubí tím, že jako první na světě nabídne komerčně bezdrátový systém nabíjení pro elektromobily. Firma se s nim chce prosadit u samotných výrobců automobilů a sní o nabíjecích dálnicích.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MG

bitkar

3. 1. 2011 10:38
v silnici

mi to prijde zbytecny, stacilo by to dat ke kraji silnic, kde bezne auta parkujou a na parkoviste.

0 0
možnosti
T

truthspeaker

28. 12. 2010 12:43
autorovi bych doporučil psychiatrické vyšetření

Tohle už prostě není normální.

Zdá se mi, že stále dokola se opakující oslavné články na elektromobily a jejich forma, která se více a více vzdaluje realitě a obsahující stále více utopické představy prezentované jako realita, by mohly být příznakem závažné psychické poruchy, praděpodobně psychózy, která se manifestuje ve formě inventorních a reformátorských bludů, tedy přesvědčení vynálezu významného objevu a přesvědčení o provedení významných změn ve společnosti.

0 0
možnosti
TK

psycholog.idnes

28. 12. 2010 20:26
Re: autorovi bych doporučil psychiatrické vyšetření

  Pán autor prostě píše na zakázku. To je jako by jste chtěl po instalatérovi, aby vám namontoval záchod vzhůru nohama. Normální instalatér vás pošle do háje, ale nakonec se najde nějakej splachovací, kterej vám za vaše peníze udělá cokoli.

  Je potřeba navodit atmosféru, že elektromobily jsou již použitelné a čeká se jen na to, až je začnou lidi kupovat. Většina lidí si samozřejnmě vůbec neumí spočítat, jak velké množství energie je potřeba naakumulovat a vydat k ujetí 800km běžným automobilem. Podobné články v nich budí představy, že jen strčí vidlici do běžné zásuvky, bude to stát jednu korunu a za půl hodiny můžou vyrazit. Připomíná mi to klip před referendem o vstupu do unie, který  ukazoval, jak si v unii spokojený český penzista odpočívá v křesle a umouněný asiat mu zatím kosí trávník. Že je to pitomost a dopadne to přesně obráceně asi docházelo jen některým.

0 0
možnosti
HV

honza-v

28. 12. 2010 1:10
Kolik by pak

asi u nás stál kilometr dálnice s tímto systémem?[>-]

0 0
možnosti
RD

robirob

27. 12. 2010 23:38
nevydim vyhodu ?

V pripade domaciho pouziti nevidim zadnou vyhodu. Dobijeni kabelem je efektivnejsi (jakkoliv o kousek) a cela sranda s podlozkou kuli tomu, abych si usetril ukon zapojeni kabelu do socketu ?

Dobiji za jizdy vidim minimalne slozity na  instalaci, udrzbu a reseni poplatku. Neverim, ze kdyby se penize, ktere by stala investice do tehle infrastruktury, vrazily do vyvoje, ze se nenajde nejake uzitejsi reseni ... nicmene samozrejme rozhodne trh.

0 0
možnosti
RD

robirob

27. 12. 2010 23:40
Re: nevydim vyhodu ?

uf, to je ale nehezka hrubka :-)

0 0
možnosti
TK

psycholog.idnes

27. 12. 2010 22:24
V autě nenabíjet.

Je přece jasné, že baterie do foťáku, nebo kamery se nabíjejí v externí nabíječce. Těžko by se někdo smířil s tím, že dvě hodiny bude na dovolené místo focení nabíjet.

Mobily se hlavně z finančních důvodů nabíjejí většinou kabelem, ale kdo má třeba smartfouna s malou výdrží, tak ví, jakej je to opruz dvě hodiny denně nabíjet.

Tak bych řekl, že i do aut by se měly akumulátory zavčas standardizovat, aby je u "pumpy" jen během minuty prohodili a jelo se dál. Mohlo by to i snížit cenu nových vozů, protože by šlo zavést jakýsi zálohový systém.

0 0
možnosti
RK

Roman!

27. 12. 2010 20:57
Autobusy v Turíně

k tomu Turínu.

Tomu se neříká autobus, ale trolejbus :-)

0 0
možnosti
R

RiP3

27. 12. 2010 20:03
Budoucnost patří aluminiu

:-P

0 0
možnosti
F

FiS95

27. 12. 2010 15:51
Já ten problém vyřešil už dávno. Jezdim na benzín.

To že nám ropa v dohledné době dojde je jen pohádka.

0 0
možnosti
ML

fsp

27. 12. 2010 18:01
Re: Já ten problém vyřešil už dávno. Jezdim na benzín.

Dohledná doba je pro mě rok a to ropa fakt nedojde. Střízlivý odhad je asi 25 let při současných nákladech. Pak se bude muset jít více do hloubky a to je hodně, hodně  drahé.

0 0
možnosti
ML

fsp

27. 12. 2010 14:59
Budoucnost je ve vodíku a palivových článcích

Ze všech alternativních pohonů se zdá být ekonomicky nejschůdnější, byť je ještě daleká cesta k běžně použitelným modelům.

0 0
možnosti
VN

papas

27. 12. 2010 15:16
Re: Budoucnost je ve vodíku a palivových článcích

a vodík vyrobíme pomocí elektřiny z elektráren které budou brát energii.... aha, taky z vodíku;-D

0 0
možnosti
TM

superpiryn

27. 12. 2010 13:54
A Co výrobci ropy a nftaři??

Nebudou mít co žrát ;-O

0 0
možnosti
ML

Misha.in

27. 12. 2010 19:50
Re: A Co výrobci ropy a nftaři??

Výrobci ropy? Co to je?

0 0
možnosti