- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ještě lepčí je to v kombíčku.
Původní verze 300C je jedno z nejhezčích aut, které se dá vidět na našich silnicích, navíc je to skutečné auto, ne nějaká zmenšená evropská maketa auta, kterých máme plné ulice.
Tohle je sice zase opravdické auto, žádné evropské popojíždědlo-převážedlo, ale vnější design podle mě není krok dopředu . Určitě bych dal přednost původní hranatější verzi 300C.
Už to není ono - staré 300C byla klasika. Na tomhle nic není. Tu si už nekoupím
"Přední maska s dvojitými světly pak mohla vzdáleně připomínat luxusní rollsy."
Kolik stovek kilometrů je v tomto případě "vzdáleně"...?
je to samá amerika... To se tam ty šunty neprodávaj, že je cpou sem dvakrát do tejdne?!?
Pry mafianske. Ze to vypusti z ust clovek co pise o autech jako Audi, BMW nebo Mercedes, ktere jsou asi tak 100x vic mafianske, nezli toto typicke americke auto.
Nikoho nezajima jak je veliky? Jestli se do nej vejde tchyne (zabalena do koberce)?
Se divim....to je preci velmi v cesku dulezity, jak velky kufr
...komu to připomíná Hyundai Genesis (2009) ať zvedne ruku ;o)
Jo, má to taky čtyry kola a kufr, máš pravdu, přecedo.
tohle je uz takovy moc evropske... i kdyz interier se mi libi vice... a hlavne si clovek muze vybra aspon slusnou motorizaci... but uspornou 3,5 ci 5,7 nebo srt 6,1 ;-) to tady si vyberu motoricky jen u premiovek audi ci bmw akorat ze rameno na 300C stoji 15 a na adi s podobnym vykonem temer 40
Otázkou je, k čemu ti v tomhle autě ta 5,7 HEMI bude. Pokud neudělali něco s podvozkem, tak u toho původního jsem měl celkem bobky na to šlapat jinde, než po rovině a ideálně do kopce. Je fakt, že jsem to držel v pazourách asi jen 300 km, takže by se na to možná dalo zvyknout... Ten obstarožní pětikvalt tomu taky celkem dost škodil, ale jelo to docela pěkně. Ovšem ten interiér, ten mě strašil ve snu ještě další dva dny...