- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To je mazec,předražený hnus měnící charakter pneu ale bez možnosti funkčnosti na bočnici.Co takhle Ultraseal?
mám je 18´ na 335 a je to ok, jestli chcete vědět co je to tvrdý auto, tak zkute jezdit fabii na 18´-vlastní zkušenost, najeto 200.000km, super motokára
Teda nevim jestli v pneumatice ktera na dalnici rotuje jako silena bych chtel mit pet kilo polotekutyho polymero-svinciku. Taky si nejsem jistej kdyz takovyhle letnaky Franta Vonasek na podzim sunda, vymeni za barum polaris a nahazi do kumbalu halabala tak jestli to na jare jeste bude porad pneumatika. Ale jinak dobry.
Samozřejmě že ta guma půjde hůř vyvážit - resp. pokud dojde k pohybu té matlaniny uvitř, tak je po vyvážení ámen.
A jestli tahle věc stojí +20 až 25% běžné ceny, tak je na 100% lepší koupit normální gumy a v případě defektu zaplatit 500,- za normální opravu, tzn. detekce úniku, zutí, vrtání pláště, vlepení "špuntu", nazutí, vyvážení + montáž. Vzhledem k procentuální pravděpodobnosti píchnutí u nás se ten přípllatek asi vyplatí jen málokomu.
Tak že už by BMW přestalo na svoje auta dodávat kamenné runflaty, které každý rozumný majitel po ojetí stejně vymění za dobře fungující běžné pneumatiky?
V tomhle se BMW podobá Microsoftu - runflaty podle nich nejsou chyba, ale vlastnost
mým autem také neustále kontroluje tlak a stav pneumatik, takže žádný takový novoty nepotřebuju
Počkejte, až se budete střídat...
defekt jsem měl 2x. Jednou průraz bočnice, podruhpé to odnesl i ráfek. Bez rezervy bych byl v (víte kde)
nejedu jak prase a nevletim do každý díry... ne?
Někdy se také může chvíli čekat, až ty pneumatiky do německého skladu dovezou z Otrokovic.
Spíš než takový PR článek pro jednoho výrobce pneumatik by se hodil obyčejný o této technologii.
Tam bysme se dočetli, že podobné pneumatiky již vyrábí i jiný výrobce a povinně musí mít auto hlídání tlaku v gumách, pokud je vybaveno samozacelovacími.
Pokud nechcete kupovat přímo pneumatiky, můžete za pár stovek koupit sadu, pomocí které lze takto upravit i obyčejné pneu na jakémkoliv autě. Např. pořad o autech na Primě o tom měl i reportáž, kde testovali jak pneumatiky, tak sady.
Tehdy jsme ve Francii píchli a dali nám přesně takový samozalepovací gumy - s tekutou mezivrstvou. Takže nevím, proč je to tady po 30ti letech taková novinka.