- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Video vypada zajimave, tak jsem googlil a nevypada to ze by vubec meli nejakej funkcni prototyp. Princip vymyslel v 70tych nejakej rusak, ale nefungovalo jim to. Takze me to prijde dost odvazne za dva roky vyrabet auto s motorem co funguje jen jako pocitacova animace :(
tadyto ruský miniauto bych nechtěl ani za 114 tisíc korun
ježiš marja, další oktávkář co si myslí že se vozí v bently xD xD no klasika katano
Jelikoz jde o prototyp na obrazku neni videt dira pro montaz oje. Ve zminovane cene jsou zahrnuty postroje, ohlavky a krmeni na cestu z prodejny domu.
sjetrváčňyk
připadá ten třídveřák jen mě jako malá sestra X6tky ? :) jinak přeju mnoho zdaru za 200K by se podle mě hybrid ujal ve velkém...
Pokud chteji stavet cele auto, vcetne pohonu a dodavat ho do evropy, tak nemaji sanci. Za dva roky s takhle malo penezi ten vyvoj nejde dotahnout do serie.
Bud koupi pohon nebo karoserii, nebo to budou dodavat mimo Evropu, pak mozna.
Vymyšlené to může být dobře, otázkou bude při té relativně složité konstrukci dodržování technologické kázně.
jsem fakt zvědavej - Hi-Tech tak pro japonce - tolik prakticky obtížně řešitelných technologických problémů na jedné hromadě se často nevidí.
Vizualizace jim jede pěkně . Ale slovy klasika: "šedá je teorie, zelený strom života...
Vyzera to pekne a nadejne, ale realita moze byt daleko menej uspokojiva.
- energeticke straty pri niekolkych prevodoch energie (chemicka -> pohyb -> elektrina -> pohyb)
- opotrebenie pohyblivych casti motora
Ztáty jsou přibližně stejné, 7% jak u mechanické převodovky, tak u převodu na elektriku. Opotřebování motoru u výroby elektriky bude daleko menší, než při přímém mechanickém převodu s velikými rázy.
Jsem zvedav, jak to dopadne v realu, ale takhle to vypada slibne...