- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jetta se da koupit za uz asi 16 000$ anavic VW ma reputaci ze jsou to vraky, ktere travi vic casu v servisu aspon ty Jetty urcite. Moc velka konkurence okolo tech 22-26K
je větší, se silnějším motorem a o polovinu levnější ano o při srovnatelné motorizaci o POLOVINU
SuperB je také mnohem levnější v Dánsku, i v Německu jej importéři nabízí o hodně levněji, než Skoda Auto. Spočítal jsem si SuperB kombi s DSG, 4x4, 2l CR,140 koní, v modré (ta je bez příplatku) a verzi Ambition za 26.400 € ,včetně DPH, což je zhruba 660 tis. Kč. Za tu cenu v ČR nedostanu ani ojetinu.
ty auta v Americe stoji porad stejne,takze ta cena je pri tak nizkem kursu,jaka je...kdyby byl dolar za 35kc,tak v prepoctu to auto stoji 800.000kc....americanovi je jedno jaky kurs je vuci euru a ostatnim menam,on porad za to auto musi platit v dolarech,ktere se musi vydelat...
zk... cenová politika Evropských automobilek. Auto vyráběné v zemi s nejdražší pracovní silou na světě se prodává bezmála o 200.000 levněji než to vyrobené v Evropě. Chtělo by to pořádný bojkot a rok kupovat jen Korejce nebo Číňany .
nemalou merou tomu take prizpivaji vysoke evropske dane cla poplatky atd.
Poděkujte EU a jejím nařízením a limitům. Je přece super, že jsou u nás auta mnohem dražší díky pár vyžírkům, kteří si řečmi o ekologii slušně vydělávají. Jen pro porovnání, Honda CRZ v Americe 360 tisíc, u nás téměř 600. A není to tím, že by jinde podobně pijavice neměli, ale mimo EU jim prostě jen dají peníze, ale neposlouchají je...
A co má jako EU společného s rozdílem v ceně Hondy 250 tisíc? Za jak velkou část "může" EU? Po známém za všechno můžou komunisti dnes za všechno může EU
Proč do článku o americké socce ( WV ) ještě taháte větší hrůzu ( Superb )
Měl jsem možnost se svézt Superbem Combi 4x4 a byl jsem nadšený. Veliký kombík, fakt dobře zpracovaný interiér a jízdní vlastnosti naprosto bezproblémové. A přitom není problém do toho naložit čtyřčlenou rodinu a pohodlně jet 600 km na hory. A asi nejsem jediný, kdo si to myslí, Superbů vidím na silnicích hodně, u nás i v Německu a továrna prý nestíhá vyrábět. S novým Passatem jsem ještě nejel, ale určitě bych si ho koupil raději, než nějaké americké auto.
Pripomina mi Audi A4, hlavne odzadu a zboku... a podla wikipedie naozaj, je to ta ista platforma.
Pěkný auto, navíc s důstojným a osvědčeným motorem...
Podle mne mají američané úplně jinou filozofii. Měl jsem americké auto s motorem o obsahu 5,7 litru a V8 a byl jsem jak z auta, tak i z motoru zklamaný. Auto mělo sice za dobré peníze sedačky v kůži, tempomat a pár jiných věci, ale jinak to bylo hrůza. Motor měl super zvuk, ale jel hůř než lehce čipnutý dvoulitr od BMW, (a i můj současný " ekologický" motor 1,8 TSI snad jede líp). Motor sice vydržel, ale převodovku jsem měnil snad třikrát a auto po roce používání vypadalo jako Hyundai, kvalita materiálů a provedení byla prostě hrůza. Co mohlo upadnout, to upadlo, co se mohlo prošoupat, to se prošoupalo, z auta se dost rychle stávala "popelnice". Zoufalé problémy byly při dynamičtějším způsobu ježdění, všechno dostávalo strašně zahulit, kotouče a spojky byly snad z papíru.
Další kapitolou jsou jízdní vlastnosti, na evropské podvozky američané podle mého názoru nemají, v zatáčkách se i sportovní verze naklání jako kočár.
5,5m dlouhy a 2m siroky auto neni na rychlou jizdu . V takovym korabu se jezdi dustojne pomalu