- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Koukám, že tu diskutují samí zkušení motorkáři.. :D
Tvrdit, že to je složenina je dost odvážné. Motor opravdu nekoupili, moc firem nevyrábí V6 tku. A navíc takhle lehkou. Rám si taky dělají sami, zadní vidlici, přepáčko taky. Ano přední vidlice a zadní tlumič a brzdy jsou nakoupený. Protože by bylo potřeba víc kapříků aby vymysleli lepší brzdy než jsou Bremba.. Takže některý věci prostě koupili. Ale drtivá většina dílů je vyráběná tady v čechách. Doufám, že je už jasně patrný rozdíl mezi tímto motocyklem a již zmiňovanými stavbami. Otázka vzhledu je dost individuální. Mě osobně přijde krásná, příhradový rám bude vždy připomínat Ducati, kulaté světlo může připomínat starýho Bandita. Dneska udělat jednoduchý klasický vzhled, který nebude připomínat něco jiného je dost nemožné. Každý tu jen remcá, a nikdo si nedovede ty tisíce hodin, které tomu věnovali a vytvořili fakt exkluzivní záležitost. U mě mají konstruktéři ohromný respekt!!
Asi jenom ti, co to vyrobili...?.pojezdeni na tom bude urcite zajimave, ale co takhle jet na tom 100 nebo vice km? Myslim, ze by kazdy rad presedlal na neco pohodlnejsiho a urcite hezciho....
.. tyjo.. oni na to fakt dostali 32 mega dotaci. To ovsem na "fanouskovsky" projekt vrha trosku jine svetlo. Jeste, ze se nerozhodli postavit neco vetsiho, to by ty prachy museli palit v kamnech.
Správnej českej motorkář se umí zabít i na stojícím čínským jednoskoku
predek vcetne stitku je cela ducati monster asi se mel autor clanku voce rozepsat o vybaveni tohoto stroje, ale takhle na tom stroji nic vyjimecneho nevidim, aby to stalo takove penize
Podle oficiálních stránek motofgr.com ta legrace váží 270 kg. To je pro opravdu zkušeného jezdce. Když tohle někdo položí, aby si objednal autojeřáb
moje Suzuki vazi [sucha hmotnost] 340kg a autojerab mi doprovod nedela....
si podobné speciály staví takhle na zakázku docela běžně - co kus, to originál... a tolik povyku kolem toho nenadělají..
A kdo vrátí státu ty desítky milionů dotací na vývoj motocyklu a jeho motoru, když se to nakonec seriově vyrábět nebude? To si jako za peníze daňových poplatníků někdo zařídil existenci na pár let, při stavbě svého koníčka? Nejsou to pak jenom vyhozené peníze a zbytečné egoistické machrování. Není náhodou podmínkou dotace vývoj produktu pro seriovou výrobu a tvorba nových pracovních míst? Možná právě proto se motocykl představuje téměř potichu v Ústí nad Orlicí, jinak by se představil s velkou pompou na nějakém motosalonu, ale když se se seriovkou nepočítá, tak asi není důvod se přehnaně chlubit. Ono totiž až seriová výroba dokáže jak moc je ta paráda dobrá a jestli to nakonec není jen pastva pro oči.
Ona ta firma dostala nějaké desítky milionů korun dotací od státu na vývoj?
téměř žádná kapotáž, přední plexištít je moc malý, ten trubkový rám a zadní neblatník semi taky moc nelíbí. Zajímala by mě výkon motoru, počet otáček a i výdrž motoru. Ale jinak je to asi povedený technický unikát. Zlaté české hlavy a ručičky. Klobouk dolů.
bude vyrobena jen v několika kusech, takže to bude spíše velice dobrý a drahý sběratelský kousek.
Je opravdu nádherná...