Diskuze
Za volantem budeme lelkovat nebo číst noviny. Řízení obstará auto
Děkujeme za pochopení.
superkutil
To to ale netestovali na českých silnicích!
Umí systém i vyhýbání děr na silnici? Objíždění kamenů a dílů z aut válejících se na silnici? Tuhle jsem potkal výfuk a kardanku, tak nevím, jak to auto jelo dál.
Tenhle systém se testoval v USA asi před 20ti lety s tím, že se auto drželo kabelu vedeném ve vozovce nebo v Německu, kde autobusy jezdili podle kolejnice vedené podle vozovky.
Kolega má v autě adaptivní tempomat a i to mi stačí. Auto občas bezdůvodně začne brzdit.
radik
Re: To to ale netestovali na českých silnicích!
Bude kopírovat stopu vozu co jede před tebou, když se vyhne on, vyhneš se i tvoje auto... bezdůvodně to auto neudělá nic, nějaká příčina tam být musí - mám taky adaptivní tempomat a nikdy(!) to nebrzdilo bezdůvodně
bitkar
Re: To to ale netestovali na českých silnicích!
problem s tim vyhybanim nastane kdyz se bude vyhybat predmetu, kterej se bude pohybovat v protismeru, takze tam kde se on vyhnul ty narazis.
radik
Re: To to ale netestovali na českých silnicích!
A co jako mate na mysli? Nedovedu si nic takovyho predstavit... kameny, díry a nějaké díly z auta o kterých byla řeč se asi těžko budou samy od sebe pohybovat.
tx999
Re: To to ale netestovali na českých silnicích!
Tak napriklad pri jizde na dalnici bude velmi problematicke zmenit jizdni pruh Vedouci auto predjede auto a zaradi se pred nej, ale pro dalsi auta uz by to byla kolizni situace s tim predjizdenym... Fakticky by to znamenalo, ze vlacek muze jezdit jen v jednom pruhu...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...