- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Co to je? Hybrid sem hybrid tam. Kam se poděly ty dobrý motory na benzín ne s nějakou náhražkou v podobě ETHANOLU (který má teda v Německu neúspěch), baterek místo kufru, elektro motorů a všelijakých dalších hovadin? Proč každej do svých aut cpe hybridní motory a dává na to nálepku EKOLOGICKÉ? Vždyť jestli chcu elektromotor, tak si koupím auto s elektromotorem, ale takhle ty poloviční "obojživelnící" jsou jenom ztráta času a peněz.
mně to přijde takový jakože ani ryba ani rak
Když přihlédnu k ceně auta a poté k ceně PHM tak v současné době jsou auta nanic a i kdyby bylo pozlacené nezájem.Příští auto jedině elektro!
srovnatelné auto je Corolla, která má vynikající atmosférickou jedna šestku o výkonu 130 koní a v plné palbě stojí nějakých 420 tis...
A tzv. plná palba , to je co? To jako kulatý volant, gumové pneu a metalíza?
Chtěl jsem Jettu předchozí a tuhle chci ještě více-je prostě úžasná
Mě se VW zdají pořád moc drahé. Malé srovnání z praxe:
Kamarádka minulý rok v létě vybírala nové auto a v užším výběru měla 5dv. Golfa Trendline 1.2 TSI 63kW a Fábii Combi Ambiente 1.2 TSI 77kW. Nakonec se přiklonila k Fábii Combi, přikoupila paket Ambiente Plus, tempomat, loketní opěrku, zadní parksenzory, černý střešní nosič a projektorová světla. Tehdy 350tis. Kč. Golfa koupil příbuzný na podzim jako skladovku, výbava plně srovnatelná, krom střeš. nosiče a parksenzorů, ovšem cena byla i s nějakým bonusem 420tis. Kč.
Osobně bych volil taky levnější Fábii se silnější variantou 1.2 TSI. Pokud to takhle půjde u VW dál, lidi budou radši kupovat škodofffky
Zajímavý, ale očividně ani jeden z vás nemá nejmenší ponětí o příslušnosti zmíněných aut do tříd. Fabia je auto nižší třídy, Golf už spadá do nižší střední, tedy do stejného segmentu jako Octavia. Proto je tohle srovnání úplně z cesty... jako kdybych říkal, že jsem si chtěl koupit éčkového mercedesa, ale nakonec jsem vzal trojkové báwo, protože bylo levnější
Fabia = Polo, Octavia=Golf, Superb=Passat... prosím porovnávat jenom mezi sebou.
Já vím, je to trochu nuda ale po mých zkušenostech solidní. Vlastním jako druhý vůz VW Vento,r.v 93 a po mých sedmiletých zkušenostem jsem sním velice spokojen.Vůz je udržovaný a v originálním stavu a nemohu si pomoci ale když stojí v řadě moderních vozů tak na 18 let stáří to není špatné, naproti některým moderním výstřelkům v době premiery ale po pěti letech vypadajcí děsně.
Nechci tím urazit žádnou značku ani jejího majitele,přiznávám že se mi opravdu líbí Alfa Mito ale stejně jako druhý vůz bych bral raději nového Vendu-Jetu
Souhlas, ale to je typicky německá práce - sice to nemusí oslnit na první dojem, ale na druhou je to perfektně zpracovaný "držák", který nezklame. A jak říkáte - mnohý odvážnější design se rychle okouká a za dva roky je pro smích, tohle možná nezaujme, ale taky se v tom nebudete stydět jezdit za pár let
Dneska jsou všechna dostupná auta nuda. Automobilový design je posledních 20 let doslova tragédie, požadavků na technologické řešení už je prostě tolik, že nejde dělat auta jinak než stále stejně.