- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
1) V rusku)je to auto podstatne lacnejsie, (cca 450K rublov) a v CR ho predrazuje dovoz a hlavne habadura s euro4 motormi.... 2) v rusku ovela viac mrzne = mensia korozia 3) sire ruske plane nikto nesoli = este mensia korozia(protikorozna uprava je fajn, ale na co? len by auto predrazila) 4) airbagy, ABS, ESP atd su mimo misu a v aute tohoto druhu skor na skodu...5) diesel je tiez mimo misu,.. rusi to robia na benzin, lebo naskoci vzdy a maju ho tam o polovicu lacnejsi nez my 6) uzavierky tiez az tak nepotrebuju, auto by v zaklade zbytocne predrazovali, oni s tym jazdia po cestach, ibaze tie cesty su na prd. Kto chce jazdit "Dakar" si uzavierky rad dokupi
UAZy robia rusi, pre rusov a rusom stacia, ale v nasich koncinach je to skrabanie sa pravou rukou za lavym uchom... za tuto cenu je u nas toto ako pracovne auto podla mna dost mimo...auto by muselo byt tak minimalne o tretinu lacnejsie aby sa mohlo porovnavat s toyotou nissanom ci LR
http://www.aaaauto.cz/cz/toyota-land-cruiser/car.html?id=2104364&body=OFF&pmin=500000&pmax=99999999
a ne ta ruská hrůza....
Zas tak špatej ten Japonec po 50 tkm nebude a točenka to snad taky nebude.
A stejně to uvádim jen jako příklad, s tim, že zdůrazňuju to přestřelení. Ten UAZ mi přijde tak někde na úrovni Frontery z počátku 90. let...
předraženém křápu vyvolává hněv, díky negramotnosti novináře ještě vznikla chyba v ceně - 676 000,- je bez DPH, kdyby auto stálo do 200 000,- mělo by na trhu opodstatnění i přes příšerné technické zpracování, vysokou poruchovost, nulovou bezpečnost, koncepci okopírovanou ještě z Jeepu a průměrnou průchodnost terénem oproti teréním automobilům /ne SUV/ - Při testech na Primě jim to zůstalo vyset jakmile se jim zvedlo jedno kolo a vytahovali to Tranzitem
Pod 200 asi ne, ale kdyby to bylo za nějakých 450 tisíc vč. daně, tak by to asi byla racionální cena.
Takhle to stojí stejně jako Land Rover Defender a kdybych měl mezi nimi volit, tak bych při vší úctě k UAZu neomylně sáhnul po "Defíkovi".
ale ta cena mi přijde trochu dost pritažená za vlasy...
Proč v té dost vysoké ceně není kousek bezpečnosti? Kolik stojí aspoň airbag spoluezdce, kolik je výrobní cena ABS? Oboje řádově pár set euro. U auta za cca 650.000 korun snad až trapný, že to tam není...
proč přitažená za vlasy ???????????????????
UAZ projede tam kde Tatra 815 zůstane trapně viset !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
no to pěkně prosím děkuju - nechci
Pokud potřebuješ něco do lehčího bláta a aby převezl třeba 4 lidi s nářadím a vybavením třeba na údržvu stožárů vysokého napětí, tak jaký máš výběr na našem trhu (pokud nejsi velká firma, ale nějaká partička). Pick-up 4x4 je +750 tisíc Kč a to ostatní použitelné je ještě dražší, pokud nekoupím Dacii. A z bazaru - to je otázka co mne budou stát opravy. Tahal jsem jednou kluky co si koupili z bazaru na práci auto takové to kategorie (vyhlášeného japonce). 250 tisíc za auto, běhen roku dalších 200 tisíc do podvozku a převodovky a podle slov další náklady na opravy je čekali. Každé dva roky na technické, neustálé opravování ane zrovna nejlevnější. To raději něco nového co trochu bude sloužit a když se to bude sypat hodit to ze stráně.
Bavíme se o autě do práce, ne na machrování.
že Ruská auta přitahují do diskuzí tolik závistivých a zakomplexovaných lidí. čím to může být?
občas jezdím ve starým UAZ 452 A (ano je to sanita). A nemůžu si stěžovat... odvezu lidi nebo náklad kam potřebuju a neřeším že to vypadá jako by to někdo navrhoval místo na papír na kus kůry...jezdí to pomalu, je to slabé, je to hnusné a předjede mě všechno kromě staré avie...ale vždycky se na cestu tím křápem těším...jinak k článku asi nic odborného nepovím je to UAZ takže to bude dříč, ale za ty prachy bych to nebral.. a pro všechny majitele Dacie Duster jo jede to pěkně i v lehkém terénu. Však je to auto pro chalupáře v TV ukazovali jak to vyjede kopeček a přejede kámen ale jak dlouho to vydrží? Držím mu palce ať dlouho ale moc tomu nevěřím...
Ano. Občas jsem byl na vojně okolnostmi donucen sednout i do 452A. Zejména převoz kamaráda s akutním slepákem po trase Vráž u Písku-České Budějovice byl nezapomenutelným zážitkem:-)
vjela do metrové závěje akorát ten pitomej Voyager se z ní už nevyhrabal,ani na L
Já se svým 4.8l V8 SUV sice nejezdím terény jako tohle, ale do Alp to dojede a udělá to víc parády
a o tom to je, do Alp dojede i trabant. Toto je auto delane do skutecne divociny a ne pro chlubeni se sousedum....
Státní podnik v Libereckém kraji koupil v r. 2009 tři. Po 60000 km všechny ve šrotu. Středně těžký terén.