- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Já bych byl ještě tvrší. Pokud bude zakázáno používání hands free měli by poslanci iniciovat zákon o instalaci tabulky "Nehovořte za jízdy s řidičem" do všech osobních vozidel provozovaných v ČR. Řidiči by byli povinit jezdit s náplastí na ústech, aby jim bylo znemožněno hovořit s ostatními ve vozidle. Kdo má rýmu a nemůže dýchat nosem má smůlu ......
předpokládám, že se zákazem handfree zaniknou taxi služby (používají vysílačky). taky by nebylo od věci zakázat autorádia nebo aspoň do aut zamontovat rušičky na AM/FM vysílání. jo a samozřejmě zákaz jídla a pití. sedadlo spolujezce bych zrušil úplně a zadní sedadla oddělil sklem, aby zezadu nemohlo být nic slyšet.
vítejte v Kocourkově přátelé !
používám pevnou hf 15 let bez nehody !!!!!
to už můžou v autě rovnou zakázat .... rádio - navigaci - dvd přehrávače - vozit děti - manželku apod.
Ve dvou autech mám HANDSFREE, a je to dobré. Pokud vše funguje, tak jak má, je to rozhodně bezpečnější než telefonování napřímo s mobilem. Pochopitelně problém je, když volá Váš šéf a chce nesplnitelné ihned, okamžitě, právě teď hned. Srovnávat to s poloopilým řidičem je kravina. Vše je individuální. To by se pak klidně mohlo tvrdit, že člověk , který řídí, musí být vyspalý min. 8 hodin a nesmí se před jízdou dívat na barevnou televizi nebo monitor počítače, protože jinak jezdí jako opilý s 0.3 promile.
Ještě doplním malou informaci. Dost často dochází k nehodám kvůli tomu, že řidiči jsou nevyježdění, nezkušení, nemají dlouhodobé zkušenosti s vozem který řídí, nemají zkušenosti s ovládáním jiného vozu. Pocit opilého řidiče jsem měl vždy, když jsem jsem měl za úkol jet služebním vozem , které bylo pokaždé jiné, s jinou výbavou, jiným ovládáním, jiným řazením. Už jenom taková ptákovina, jak se řadí zpátečka může pro technické antitalenty být problém. Jízdní vlastnosti totéž. S jedním autem projedete zatáčku v pohodě 80 , s jiným skončíte málem v poli. Platí to i v práci. Lidi mají být trénovani , školeni, vzdělaní. Jinak to vede ke zbytečným chybám. Při dnešním zběsilém kapitalismu, kdy se šetří pomalu i na toaletním papíru se pak nelze divit, že je tolik nehod a to nejen na silnici.
z handsfree a telefonováním za jízdy...? Jak byla procvičena a jakou měla praxi - je logické, že pokud nulovou, což lze předpokládáat z toho, jak se u toho tváří a drží to jako prase kost, tak z toho nelze vyvozovat žádné závěry.
vypovídající hodnota článku = NULA.
... a kdo řídí. Už jsem viděl mnoho nehod způsobených lidmi co telefonovali nebo psali SMS. Nejhorší ale byl případ, kdy se hádal řidič se spolujezdkyní a v plné rychlosti to napálil do auta stojícího na červenou. Mě tabulka NEMLUVTE ZA JÍZDY s řidičem nepřipadá až tak nesmyslná.
za něco méně nechutného. To snad není možný napsat takovejhle cint.
Za volantem jsem přes hands-free prokecal pár desítek hodin, a rozhodně s tvrzením z článku nesouhlasím. Normální člověk když řídí a dostane se do komplikované situace, prostě se přestane soustředit na hovor, dořeší silnici a vrátí se zpátky k telefonu. Pokud mu něco unikne, řekne druhýmu ať to zopakuje.
Je to super věc, když člověk jede někam, nudí se a může se udržet vzhůru třeba pokecáním se známým.
Pokud ovšem redakce vybere nějakou husu, která se při každé zmínce o celebritě přestane soustředit na řízení, tak se člověk nemůže divit tomu, že pak neumí řídit.
Při jízdě po městě, když někdo jede jako Pl_ČA, tak je to buď nějakej děděk v šunce, nebo frajer s telefonem u ucha ... platí na 90%. Naproti tomu hovor přes HF se zdaleka na řízení takto neprojevuje!!!
Obsah leBky by měli vyměnit vám. Naučte se česky. Tohle může napsat snad jen indočech.
Dlouho jsem nečetl takový nesmysl ...
Testovaná řidička věděla o testu ... Správný test probíhá v řízeném běžném provozu, kdy řidiči neví o "nastražených" překážkách.
Je to podobné jako fáma "o chodcích s předností před auty"
se dělají tyhle testy , tak snad aby mněly smysl je třeba je posunout do reality; nemají žádný smysl pokud je dělá člověk který je odpočatý a za volantem je cca tak 10 minut. Kdyby takhle na polygonu musel kroužit 2 - 3 hodinky v noci a poslouchal pouze hudbu z radia tak by se najednou rychle změnily výsledky a také názory na telefonování (samozřejmně že s použitím patřičného zařízení) a hovory se spolujezdcen, případně poslouchání(jen blázen by je sledoval) filmů za jízdy. Já osobně poslouchám audio knihy, narozdíl od hudby mne udrží celkem ve střehu.
Jak můžete takovou do nebe volající KRAVINU vůbec napsat ?!!! - že vás hanba nefackuje - to už je fakt vrchol !!! - To už je vážně DOSLOVA tak, jako byste přímo naváděli řidiče ke chlastání !!!!!!!!
Ku_va - strhněte si třeba 10 000 dukátů, ale stejně tím neschováte, že se tímto stáváte nepřáteli lidu !!! - FUJ ! - Já z toho snad dostanu INFARKT !!!
Proč nekritizujete, když spolujezdec za jízdy živě hovoří se řidičem - snad nechcete tvrdit, že ho to rozptyluje MÉNĚ (???) než telefonování s handsfree....