- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
bagr vypada trochu jinak at uz je saci ci uplne normalni
Spiny, odpadu, mikrobu a podobne verbeze je tam vic nez dost.
Když má švagr v hodinářství padla, zábavu si dopřeje, jeho duše zvadlá, na zahrádce okřeje.
Můj nenápadný švagr, má na zahrádce bagr, můj švagr má bagr pro potěšení.
Když lehce zvadá drapák, tu cítí že je chlapák, je chlapák, když drapák, zuby vycení.
Když se švagr zabagruje v sádku, přesune se na dvorek, za králikárnou má také skládku, dělá si tam pahorek.
Utrmácen hodinářskou prací, na bagru se osvěží, pod stromeček koupíme mu sací, to si švagr zatěží.
Se sacim bagrem se opravu da sat z hloubek kolem 60 metru. Jen se musi material dokrmovat vzduchem. Pro Vasi predstavu, pokud polozite dlan na saci hadici, tak uz ji proste neodtrhnete. 9500m3 za hodinu neni zas tak moc. :) Znam masiny s 40-50 tis m3 za hodinu a to vichr. Samotny saci bagr je velmi jednoucelovy. Na hloubeni vykopu muzete zapomenout - staci par vetsich kusu a troska stesti - v savici se to vsechno sprajce a pak uz je sani vytlak a porad dokola... :( Ano na sterk a sypke materialy, jakoz i bahno je to super stroj. Ale takovy popilek s cementem... To proste zalepi savici a je konec. :) Autore - priste do clanku napis trosku vic o technice. Proc ma nadrze - protoze ma vodokruznou vakuovou pumpu, odhaduji KW4000 a dva kusy :) Kolik ma vykon, narocnost na motor... Proste trosku vic o technice, mam dojem, ze spousta lidi o tomto stroji nevi nic a rada by se docetla vic nez ze umi cistit silnice a hloubit vykopy mimojine. :)
Mě osobně to sání 2,6M3 přijde jako přiměřené. Ukažte mi chlapa, který udrží hadici nasávající 10M3/S, podle mě padne na papulu. To se prostě nedá ustát. Ale na druhou stranu: má to určitě lepší výsledky jak běžný městský zametací vůz, kolik stojí ten?
Ani jeden z pánu na videu nemá přes bradu gumičku co jim má držet helmu na kebuli
gumička není totiž povinná a to je dobře
investuji do firmy, která takové zařízení vyvíjí a vyrábí.
Vysávání umožňuje čistit silnice od prachu, štěrku a všelijakých drobných zbytků mnohem lépe než jeho smetení kartáči na kraj vozovky a spláchnutí někde do kanálu. Snižuje tak podstatně podíl prachu emitovaný do ovzduší automobilovou dopravou, který je mimo topná období hlavní důvod vysoké prašnosti v městech.. Šetří kanalizaci a získává nazpět pevný materiál, ze kterých po roztřídění může vzniknout nějaký pěstitelský substrát pro rostliny, písek, štěrk nebo kamenivo pro zimní posyp.
Pokud podobné zařízení na automobilu schopné provozu za jízdy ve stylu metařského vozu bude dosažitelné za rozumnou cenu a s rozumnou životností, dozajista bude masově nasazováno zejména v oblastech s vysokou prašností a vysokou intenzitou dopravy nebo pro likvidaci znečištěné zejména z sypkých materiálů. Třeba posypů po zimě, leckde na cestách straší zbytky posypů ještě v květnu a čekají na nějaký hodně velký liják, který je spláchne.
me by zajimaly naklady na vycisteni 1km silnice klasickym zametacem a timto vysavacem. domnivam se ze to bude radove jinde a to je ten problem.
... enem kdyby jich bylo víc a pomohlo to i bordelem inde naž na huťi.
Maximální výška (hloubka), ze které lze vysávat, nezáleží na výkonu sacího zařízení, ale na atmosférickém tlaku, který kapalinu do vytvořeného vakua vhání.
Pro vodu se hydrostatický tlak kapaliny a atmosférický tlak rovnají při výšce vodního sloupce kolem 11 metrů (google -> Torricelliho pokus), takže ať deláme co děláme, do větší výšky kapalinu pomocí atmosférického tlaku nedostaneme.