Diskuze

Při nárazu bude chodce zachraňovat kapota jako peřina

Chodci a cyklisté by se už nemuseli vážně zranit při nárazu hlavou do předních částí auta. Jen na britských ostrovech by měkká kapota dokázala zachránit tisíce lidských životů.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Barbucha_the_bearspook

17. 2. 2011 18:21
Skvělé

Například u Hondy Legend stačí srazit kočku a čidla nechají vystřeli kapotu u závěsů. Výměna závěsů, výměna pyropatron pak přijde na 120 tisíc. Geniální nápad.

0 0
možnosti

rytíř Smyl Flek z Nohavic

17. 2. 2011 8:49
zbytečně vyhozené peníze

auto musí být pevné a tvrdé!

0 0
možnosti

New York New York

16. 2. 2011 19:21
.

"Na mém autě si občas hrají děti.." ;-DR^

0 0
možnosti

Grimkin

16. 2. 2011 18:47
Náklaďák

A co s dodávkami, náklaďáky, kamiony, autobusy... bagry...

0 0
možnosti

petrhajek.blog.idnes.cz

16. 2. 2011 12:56
takže když už se teď mnozí chodci chovají jako nesmrtelní,

tak se to jen ještě zhorší.

Tohle by mělo smysl, až by chodci (nebo jejich pozůstalí) měli povinné ručení a nebo plnou zodpovědnost za škody způsobené na autech.

0 0
možnosti

habr

16. 2. 2011 14:44
Re: takže když už se teď mnozí chodci chovají jako nesmrtelní,

Jak se chováte sám, či jak se chovají vaši rodinní příslušníci na ulicích když jsou chodci?!nevěřím tomu, že ti "sebevraziů jsou jen chodci bez řidičáků, ale mnozí řidiči kteří zrovna nejedou v autě a myslísí, že ten druhý co jede v autě to musí dobrzdit. Celkově na našich silnicích pozoruji špatný odhad bezpečné vzdálenosti. stačí jak daleko mezi sebou jezdíme  v hustém provozu.

0 0
možnosti

Polárníkočka

16. 2. 2011 12:51
A co kdyby tak radsi chodci

pri prechazeni komunikace meli za povinnos nasadit si ochrannou prilbu, nejlip integralku...??? ;-D

0 0
možnosti

fatmike

16. 2. 2011 12:41
Tu aktivní kapotu má i třeba Mercedes-Benz

Jinak souhlas, že chránit chodce by měli především sami chodci....Holt, silnice je pro auta a chodník pro lidi, tak buďme trochu tolerantnější a ohleduplnější.

0 0
možnosti

Suché z nosu

16. 2. 2011 14:00
Re: Tu aktivní kapotu má i třeba Mercedes-Benz

Silnice není pro auta, ale pro všechny účastníky silničního provozu!

0 0
možnosti

Rambo-x

16. 2. 2011 12:12
Většinou jsou na vině chodci

Stejně nějaký aktivní kapoty jsou k ničemu,pokud se budou chodci chovat jak kdyby jim silnice patřila,mě se stal případ že jsem dojížděl se svoji škodou 120 k přechodu na kterém byla důchodkyně,začal jsem zpomalovat že ji pustím a ona ukazovala že mám jet,tak jsem jel a 4 metry před autem tam vletěla protože uviděla na druhý straně nějakou kamarádku,naštěstí jsem to ubrzdil ale pořádně jsem ji seřval,pokud se takhle chová většina chodců tak se nemůžou divit že je řidiči sejmou,a pak ještě řvou jací jsou dnešní řidiči pr...ta;-O

0 0
možnosti

net.Xtreme bojuje s eXtrémismem

16. 2. 2011 12:15
Re: Většinou jsou na vině chodci

Většina chodců naštěstí ne, ale i kdyby jen 1%, tak to dělá nějakých 100 000 chodců jen u nás...

0 0
možnosti

Jan Motůrek

16. 2. 2011 11:27
tisíce??

"Jen na britských ostrovech by měkká kapota dokázala zachránit tisíce lidských životů. 

" 8-o Tisíce? To je součet všech nehod s chodcem, které skončili smrtí od dob vzniku automobilismu? Nebo jak se přišlo na ty "tisíce" ?

0 0
možnosti

Jan Motůrek

16. 2. 2011 11:35
Re: tisíce??

no to teda, se mi tomu nechtělo věřit, ale asi to tak fakt bude..... http://www.czrso.cz/index.php?id=320

To by mě fakt nenapadlo, že tisíce lidí zemře jako chodec na silnici.....

0 0
možnosti

Achnatonek

16. 2. 2011 11:13
Vina chodců

Co tu čtu příspěvky, tak to vypadá, že všechny nehody automobilů a chodců způsobují pouze chodci. Ale co ti experti, kteří opojeni alkoholem nebo vysokou rychlostí např. najedou do lidí stojící na zastávce, chodníku apod. i to se děje a tam za to taky můžou chodci?

0 0
možnosti

net.Xtreme bojuje s eXtrémismem

16. 2. 2011 12:14
Re: Vina chodců

A to je kolik procent z celkových nehod s chodcem? Většinou mají chodci spíš "spoluvinu" za nehodu.

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

FOR KIDS by měl být zážitkem pro celou rodinu, říká Monika
FOR KIDS by měl být zážitkem pro celou rodinu, říká Monika

Monika Pavlíčková (35 let) je maminkou dvou dcer, sedmileté Terezy a čtyřleté Laury, a zároveň také manažerkou obchodního týmu společnosti ABF,...