- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
který jsou odborníci na řízení, který nedotáčivost na ledě řešej přidánim, když to nepomůže tak ručkou, protože "jen se podívejte na rally", aneb na kompu mi to vždycky fungovalo... Jednoho takovýho znám osobně, letos jel svojí první zimu (ale to vy taky) a dvakrát za den ve škarpě je tak asi průměr...
Když se auto nechytne když přestanete brzdit a vyřadíte tak máte šanci že vás mírné přidání plynu a vybočení vytáhne - jezdim už nějkou tu zimu a dvakrát mi to pomohlo, ručku samozřejmě ne - sáňkovat se má na kopci a ne na silnici. Jasně že plnej rejd a dupnout na plyn je blbost
Řidiči, kterým tohle perou do palice pak panikaří, když jim při brždění při nějakém nečekaném vyhýbacím manévru zacvrliká ABS a pouštějí brzdu. Přitom v tuhle chvíli je nejlepší tu brzdu držet až do vítězného konce, ABS to zařídí. Někdo furt musí dokazovat svoji potřebnost, jako s tím držením volantu a podobnýma blbinama.
1. jasněže je potřeba brzdit a je-li ABS tak stále. on tu nohu z brzdy stejně nikdo nesundá, v krizovce ani náhodou, protože v opravdový krizovce zběsile brzdí i piloti F1, je to prostě naprostá lidská přirozenostm mluvím o krizovce, např. když Vám zpoza jiného auta skočí přímo pod auto školák...
2. ruce na volantu jsou správně, protože Ti to nedovolí přetočit rejd a tudíž pneu opravdu zatočí lépe, než na plnej rejd!
že brzdit se má před zatáčkou a ne až v ní ... Takže na sněhu či ledu to prostě jen platí dvojnásob !
- brzděte ještě na rovném úseku před zatáčkou - pak v samotné zatáčce můžete i přidávat a přední kola vás vlastně VYTAHUJÍ ze zatáčky - tzn. přiměřená akcelerace dokonce zlepšuje průjezd zatáčkou !
Takhle stare auto prece uz musi mit ABS , tak proc jim tek lektor rika ze maiji odbrzdit?
vy jste ještě nikdy nevjel do zatáčky nebo křižovatky, kde je led trošku rychleji? Tam je vám ABS na prd, žene vás kinetická energie vpřed a prostě nezatočíte, když je to na hraně, tak pomůže jedině ruční brzda, která stočí auto správným směrem a pak šikovné množství plynu, aby se auto zatáhlo správným směrem. Jenom ne brzdový pedál, to prostě jedete směrem před zatočením a můžete točit volantem jak je libo, nic vám nepomůže ani abs
Nevím proč by auto nemělo zatáčet když brzdí
Protože v tu chvíli na pneumatiku tlači síly jak příčně tak podelně. RAcingový jezdec by Ti to vysvětlil. V zatáčce se šlape jedině na plyn.
největší problém je myslím v tom, že většina řidičů si někde v klidu krizové situace nevyzkouší a pak v reálu zmatkují. Jednou udělat, lepší než desetkrát slyšet.
Abych mohl při brždění zatáčet, je to sice dost krajní řešení, ale lepší než nic.
něco to pomůže, ale na ledě je to tak nějak jedno jestli s nebo bez
málokdo umí sešlápnout pedál 16x za vteřinu a to ještě na každý kolo zvlášť
Jo abs je dobrý,měl jsem vectru která abs měla a proti škodě 120 co mám nyní je to poznat,ABS je jediný co z elektroniky doporučuji
Stejně nejlepší škola smyku je škoda 120,dobře se s ní machruje na křižovatkách,když se přidá v zatáčce plyn,tak auto jede díky motoru vzadu bokem a ostatní jen zírají,ale obecně platí to že daleko lepší na učení jsou starý auta bez elektroniky,protože takový auta řídite opravdu jen vy a ne za vás různý elektronický kr..ny který vám dávají jen falešný pocit bezpečí
jo svata pravda sam sni jeste jezdim :)
jen me docela vytaci jizda na brecce, kdyz potrebuju vybocit zaboha nemuzu vyjet z koleji
se v autoskole naroda i ohleduplnost na silnicich ? Nebo to je zase jen o tom, kdo rychleji uhodne pripadne statisticky lepe bude vedet, kdo ma na krizovatce prednost ?
jistě že jde jen o tupé dodržování předpisů, už jenom ta ukázková situace - dálnice je furt stejná, (pro dopravní experty: žádné matky s kočárky k masakrování), jenom je tam cedule že začíná vesnice, proto zpomalím ze 130ti na 80, i když silnice je naprosto totožná, to přece dává smysl!