- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
"Pod kapotu je na výběr mezi šestiválci a osmiválcem. První s výkonem 524, druhý 296 koní." Ten sestivalec tam budou asi muset nacpat dvakrat, aby to melo tech 500 koni..
Piers Courage by mohl vyprávět, kdyby ovšem neuhořel.
Aby zákazníci nenalézali v autech zbytky těch starých mistrů... např. zuby, naslouchadla, brejle...
chytne.při stovce zákazníků začne výroba, koupej karoserii z dacie, podvozek z tatu, přední masku z mišáka, introš jim přešije babka z vesnice a tradá novej..hmm cože to je za legendu.. Tomáš je na světě. ne děkuji ani v tom nejošklivějším snu
Zavist a komplex z vlastni neschopnosti musi byt strasliva vec, ze?
Když chce někdo vzkřísit slavnou značku tak bych očekával že půjde v jejich šlépějích. Když čtu o limuzíně a crossoveru (proč takhle označujou auta který se mimo silnici nikdy nepodívaj nechápu) tak je mi smutno.