- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Mišelíny nejsou špatné ,akorát je třeba přefouknout o 0.2 . Pak se odvalují jak mají a nejsou ani tak hlučné
16" Michelin energy saver.Potom jsem zkusil Barum Bravuris 2.Spotřeba po cca 20 tis.km totožná,na vodě bych si troufnul říct,že Barumky lépe sedí.(Mondeo kombi 2l benzín r.v.2004)
Já sem to měl opačně na patnáctkách, a vidím to jinak, ale je fakt, že jednak byly za podobný peníze a jednak nové koště asi lépe mete.
Přepočítejte někdo tu tabulku bez tý ekologie, to mě fakt nezajímá.
a co na to ekoteroristi a jejich "ekopneu" s nízkým valivým odporem - uštřím 0,0001 l/100km, ale někoho smetu, nebo se podívám do kufru, protože brzdná dráha se dosti natáhne....
Logika je jasná, ale holt je třeba těchto testů více, aby lidi pochopili a nenechali si výmývat mozek eko lobováním...
Pak si kupuj dešťové gumy pro F1 - sice mají životnost max 1000 km, ale zato drží na suchu i na mokru výborně.
To že je valivý odpor tření mezi gumou a silnicí je taky nápad testu, nebo si to přidal náš redaktor? Každopádně je to na pořádný trest.
mám porše na léto a sůf q7 pažero na zimu a nic nepřezouvám, nic neřeším
Já bych v bačkůrkách nemoh jezdit celej rok.
za jakých podmínek test probíhal.Jaká byla například teplota vzduchu a asfaltu?Pokud se tu v koncem února objeví článek o letních pneumatikách,tak ty teploty asi moc letní nebyly
test kvůlivá zachování objektivity proběhl na Bahamách
co řeší, která pneu je levnější na provoz (valivý odpor), přitom jich polovina ani jednou za sezonu nezkontroluje tlak v pneu...
Autoklub: Ojeté zimní pneumatiky dopadly v testu nejhůř. Na suchu byly
ve srovnání s vítězem testu o cca 20 % horší, ovšem při brzdění na mokru
s ABS z rychlosti 80 kilometrů za hodinu měly ojeté zimní pláště se vzorkem 2,7 až 3 milimetry o 60 % delší brzdnou
dráhu než vítězné pneumatiky. To v praxi znamená i několik desítek
metrů brzdné dráhy navíc.
testu, kterej si sam nesfalsuju neverim. o 60%? blbost, prosim zdroj. co jsem zkousel na svym aute porovnavat chovani letnich vs zimnich pres leto, tak na bezny jezdeni zadny problem, trochu hur drzi na mokre silnici a to jeste v zavislosti na teplote, ale nic s cim by se nedalo pocitat a prizpusobit tomu zpusob jizdy, proste tu zatacku projedu o 5km/h pomaleji. navic zimni za 2-3roky ztvrdnou na uroven letnich.
... jestli to zase nějaká hlava nezakáže a pošetřit si letní alu než silnice aspoň trochu po zimě vyspraví. Vyhazovat zimní pneu s 4mm vzorkem se mi nechce. Jasně že to není košer a v hicu napřed opatrně na dovolenou tam raději hodím letní, ale když tu ve vládě a ve sněmovně sedí takové základní stádo a tažná zvířata
neprozivas to trochu moc? na zimnich se da naprosto v pohode jezdit pres leto i ve 35C vedrech. pokud budes dodrzovat rychlostni limity, tak uz vubec neni o cem mluvit. navic si chovani auta prectes na par rychlejsich prujezdech zatackou a pripadne tomu prizpusobis zpusob jizdy. me to fakt pripada jako kdyz v diskusich o pneu ma kazdej auto s 300bhp a honi casy na okruhu.